Мiй маленький Янгол. Vip

Братислав Либертус-Кармина
(збірка "У кохання звичка - з'являтися тихо")

                Дарині

"МІЙ МАЛЕНЬКИЙ ЯНГОЛ"
(слова пісні)

1. Здається
Я лиш тепер починаю жити.
Я сподіваюсь, що не запізно
З'явилася ти, моя Рідна...
Воскресли
Мої почуття та мрії.
Мій Янгол, моя Надія,
Тобою дихаю, мов Повітрям...

Refren:
Порушилась раптом
Моя звичка мовчати
Про свої почуття,
Що в мені калатали,
Поки ти неквапно
Ці роки підростала.
Ти моє Кохання,
Мій маленький Янгол...

2. А знаєш,
Я встигнути хочу сказати,
Наскільки я тобі радий,
Наскільки вчастно прийшла ти...
Кохаю,
Я свою голову втратив
Давно ще, а може лиш зараз.
Готовий все подарувати...

Refren:
Порушилась раптом
Моя звичка мовчати
Про свої почуття,
Що в мені калатали,
Поки ти неквапно
Ці роки підростала.
Ти моє Кохання,
Мій маленький Янгол...

Порушилась раптом
Моя звичка мовчати
Про свої почуття,
Що в мені калатали,
Поки ти неквапно
Ці роки підростала.
Ти моє Кохання,
Мій маленький Янгол...

Здається
Я лиш тепер починаю жити...

05.05.2017, 08:45
Братіслав Лібертус Пісняр
www.proza.ru/avtor/libertuscarmina
www.realmusic.ru/libertuscarmina_ua
www.change.org/u/bratislav_libertus
goo.gl/ulmSHo

("Звичка у Кохання - приходити тихо")


Дословный перевод:

"МОЙ МАЛЕНЬКИЙ АНГЕЛ"
(Слова песни)

1. Кажется
Я только сейчас начинаю жить.
Я надеюсь, не слишком поздно
Появилась ты, моя Родная...
Воскресли
Мои чувства и мечты.
Мой Ангел, моя Надежда,
Тобой дышу, как воздухом...

Refren:
Нарушилась вдруг
Моя привычка молчать
О своих чувствах,
Что во мне трепетали,
Пока ты неспешно
Эти годы подрастала.
Ты моя Любовь,
Мой маленький Ангел...

2. А знаешь,
Я успеть хочу сказать,
Насколько я тебе рад,
Насколько вовремя пришла ты...
Люблю,
Я свою голову потерял
Давно еще, а может лишь сейчас.
Готов все простить...

Refren:
Нарушилась вдруг
Моя привычка молчать
О своих чувствах,
Что во мне трепетали,
Пока ты неспешно
Эти годы подрастала.
Ты моя Любовь,
Мой маленький Ангел...

05.05.2017, 10:00


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217050500505