Молитва про ще 57

Братислав Либертус-Кармина
(збірка "Ісусе, покажи, де спокій мій")


"МОЛИТВА ПРО ЩЕ 57, ВІД 2017-го"
(псалом)

1)
Я хочу помолитися сьогодні:
О Господи, зі мною поруч будь.
Зі мною будь, о Господи мій Боже, -
Ти чуєш все, подій всіх бачиш суть...

Ти знаєш всіх, хто потребує захист.
Ти знаєш ворогів моїх в лице.
Мій Господи, тому Тебе благаю:
Розверзи гори, виріши все це...

Тече ріка життя, годинник стука, -
Відмірює життя мого пісок...
Ти лиш Один, Хто щосекундно слуха
Душі моєї весь життєвий строк...

Ти лиш Один, Хто щосекундно слуха
Душі моєї весь життєвий строк...

2)
Рука Твоя всесильна рушить гори.
Поєднує в руці до крові кров...
Ти вмієш воскрешати і боротись,
Бо Ти - Любов, і Ти  - Моя Любов...

Вже десять літ від тих часів минуло,
Як Ти для мене моїм Батьком став...
Але ще більше років проминуло,
Як Ти мені народи обіцяв...

Ти мусиш все обіцяне зробити.
Веди мене, як Йосипа Ти вів...
А я натомість обіцяю жити
Ще п'ятдесят, і бонус сім років...

А я натомість обіцяю жити
Ще п'ятдесят, і бонус сім років...

02.10.2017, 16:35
Братіслав Лібертус-Карміна


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217100201476