Колискова для Дарини

Братислав Либертус-Кармина
(збірка "Колискові")

 "КОЛИСКОВА ДЛЯ ДАРИНИ"
(слова пісні)

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

1.
Ніч настала зоряна,
Ніч настала ясная.
Травень стане долею,
Чимсь новим осяяний.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

2.
Очі змружуй, милая,
Очі змружуй, любая.
Червень віє мріями,
Та новими думами.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

3.
Слухай пісню місячну:
Дзюркотіння коників.
Липень дасть обіцянку
Із бузкових дзвоників.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

4.
Ти сплетеш вінок собі,
Покладеш на голову.
Серпень дасть вино тобі,
Що засяє золотом.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

5.
Ти зустрінеш Вересень,
Огорне у спогади.
Хай тебе у них несе,
Ніби плином по ріці.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

6.
Соковитим яблуком
Буде Жовтень у руках.
Пригадаєш смак його
Поцілунку на вустах.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

7.
Листопадом падає
Все, чого соромилась.
Щастя ти тепер моє,
Бо зовешся Долею.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

8.
Груди заспокояться,
Грудень ковдру намете.
Спогад стане солодом,
І п'янким, неначе мед.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

9.
Січень стане затишком,
Потайною тугою.
Намистинок залишки
Спогадів послухаєш.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

10.
Ти кохання смерть відчуєш
Десь посеред Лютого.
Очі змружиш у тузі,
Про життя подумаєш.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

11.
Серце заворушиться
На початку Березня.
І думки закрутяться
Щодо мого берега.

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

12.
Квітень вкрасить квітами
Все для тебе, любая.
Станеш нареченою
І підеш на край землі...

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

Refren:
Баю, баю, баю,
Я тебе кохаю.
Баю-баю-баю,
Я тебе
кохаю...

19.06.2017, 22:20
Братіслав Лібертус-Карміна

www.proza.ru/avtor/libertuscarmina
www.realmusic.ru/libertuscarmina_ua
www.change.org/u/bratislav_libertus


© Copyright: Братислав Либертус Новинки, 2017
Свидетельство о публикации №217061901932