Склады горять, я хочу спать... кидне стр. 107

Виктор Новицкий 2
28-09-017  0-59   КиДне стр. 107
Ну, шо? Склады ишчэ горять? Та тыхо шчось... Лады! Пишов я спать. Бо мало нэ зсынаю ось.. А Пэтя дэ? На Банковий сыдыть? Чы у Козын пойихав? Хай из комарямы спыть! Усього "Вискаря" усыдилы на Бонковий, чы ни? О, клятии часы! О, проклятушчи дни! Идить пид тры чорты, Хто розпалыв вогонь! Нэма тэпла вид ньлго! Тилькы Одна вонь. И крутыть, вЭртыть Украйиной кожна .лядь! Идить пид тры чорты, пэсыголовци! Я ж йду спать.. (Ну, чем не предсонний привет от Павла Тычины пришел?"Слава, слава! - покотылось, - И лягло до ниг" Кыш, искусительницы парнасские!)
Это для тех, кто не знает украинского произношения. Вчера, когда "слипались вЕжды", нашептала мне моя Муза такое. Ну, а чтобы укры не обижались, запишу сегодня это в украинской мове.Итак:
 Ну, що?
СкладИ іще горять?
Та тихо щось...
ЛадИ!
 Пішов я спать.
Бо мало не зсинаю ось...
А Пэтя де?
 На Банковій сидить?
Чи у Козин поїхав?
Хай іх комарями спить!
Усього "Віскаря" усИділи на Банковій,чи ні?
О, клятії часИ!
О, проклятущі дні!
Ідіть під три чорти, хто розпалив вогонь!
Нема тепла від нього!
Лиш суцільна вонь!
І крутить, вертить Україной кожна .лядь!
Ідіть під три чорти, песиголовці!
Я ж - йду спать...

Ну, разве не похоже на небесный привет от Павла Тычины? Того, кто написАл "На майдані, коло церкви, революція іде"? Чего не бывает, когда спать хочется...