Не одними лиш тiльки мрiями

Братислав Либертус Новинки
романс

"НЕ ОДНИМИ ЛИШ ТІЛЬКИ МРІЯМИ"
(слова пісні)

1) Не одними лиш тільки мріями
Полюбити я хочу Вас.
Полюбити Вас хочу діями:
Не на хвильку, а повсякчас.

2) І не треба мені Вас бачити:
Щоб любити - очам не вір.
Сподіваюсь, мене пробачите,
Що не в зовнішність є мій зір.

3) Хочу Душу я Вашу мацати
Доторкаючись пальцем ледь.
Може, рани я в ній намацаю,
І усі узлікую влет.

4) Не закривджу. Повірте на слово.
І довіртеся як собі.
Де сміливість, скажіте, Ваша є?
Не такі-то Ви вже й слабі.

5) Я в Вас вірю чомусь. Так велено
Кимсь ізверху, Хто є у нас.
Ним дорога нам спільна стелена,
На Йому лиш відомий час.

6) Я скоряюсь. Тому кохаю Вас.
Саме так, як відчую я.
Не спішу. І не підганяю час:
Часу повно, любов моя.

7) Мрії - марево. Сни - навіяно.
Та на згадку - лише тепло:
Рук та Душ, що своїми діями
Довели про свою любов.

17.09.2017, 20:40
Братіслав Лібертус-Карміна