мой волшебник перевод песни

Виктория Покора
Мій чарівник
(текст для пісні Світлани Вишні )

1.У вирії буденних берегів,
Малюєш  велич промінням  сонця.
Плетеш феєрію нових шляхів, без слів .
Ти відкриваєш потайки замок.
Інтрига вабить ,омана зникає.
З тобою впевненим стає мій крок, до зірок.
Приспів-
Мій чарівник,
Здійснює кожне бажання моє
Гріє очима сплетіння сердець
І нашій казці не прийде кінець.
Мій чарівник,
 в грудях б’ється кохання твоє.
Поруч з тобою дитинство  живе .
І на хвилях пісня моя  пливе.
2.
Я з тобою поруч співаю.
Ілюзій  світла немає краю.
Змішали фарби зими і літа, як  вишня в снігу.
Немає тривоги лише я радію
 і з кожним подихом здійсняються мрії
і крила міцніють з року в рік,
бо є  чарівник.
   
я ,я крила міцні маю
Я,я серед зірок сяю.
І нехай  з року в  рік
Поруч буде чарівник.