Дiма Б. 4. Про те, як Скайп отримав перемогу

Братислав Либертус Свидетель
   Це на мене Даночка так вплинула: ми вдень поспілкувалися по телефону, і в мене після неї настрій став піднесений, а я - поблажливий і мирний. Тому, коли Діма подзвонив увечері, щоби знову заговорити на тему Скайпу, то я майже не опирався, а відразу погодився скачати та встановити у себе нову версію.

   По цьому поспілкувалися трошки, і я нібито зібрався лігти спати, але чомусь не міг заснути, усе про Даночку думав. Тому о першій годині ночі написав Дімі: "Не спиш?..." - і він відповів: "Не сплю."

   Проговорили майже усю ніч, на відверті теми. Я про Дану, він про Оксану... Поділилися одне з одним сокровенними думками та бажаннями. І так стало легко... Легко від думки, що нарешті є людина по той бік екрану, з якою я можу говорити про що завгодно, знаючи точно, що мене зрозуміють. О 4-й ранку він написав мені:

   - Ми з тобою дві рідні душі, правда нікому не потрібні...

   - Я теж так відчуваю. Мені комфортно з тобою, - відповів я.

   - І мені з тобою теж до речі.

   Потім ще проговорили на відверті теми годину чи півтори. Потім вирішили попрацювати.

   І от, працюємо... І попутно продовжуємо спілкування про усе на світі: і про політику, і про техніку... І робота вже не здається такою монотонною як раніше. Бо ми робимо її між іншим. І навіть коли захоплюємося розмовою, то це не дратує, бо у будь-який момент ми можемо сказати одне одному: "Гайда до роботи!" - і другий реагує з готовністю: "Так!"...

   І так добре... Бо нарешті спілкування у месенджері не дратує.

* * *

   Зараз питає:

   - Ти як там, ще спати не хочеш?

   Я:

   - Ні. Поки що не хочу. Сам дивуюся. Мабуть це тому, що я вдень виспався учора. А ти?

   - Та таке насправді, ні риба ні м'ясо. От сиджу, ніби така втома, а ляжу то х** засну ще як мінімум пару годин.

   - Я теж ні риба ні м'ясо зараз. Думаю про те ж саме, що навряд чи засну зараз, якщо і ляжу.

   - Ну якщо хочеш, давай я тобі штучки 3-5 відгуків підкину....

   - Давай.

   - https://www.youtube.com/watch?v=81_OQfGOjRA Ось до речі подивися, навряд чи ти зрозумієш про що тут мова, але хоч на мене подивишся. І комент можеш залишити. А я поки що покурю і накидаю тоді тобі завданьок.

   Я:

   - Дивлюся кліп. Такий позитивний! Сиджу, посмішка у мене до самих вух. Дякую!

06:55, 13.07.2017
Братіслав Лібертус свідок