Дарина. 25. Менi не вистачае повiтря

Братислав Либертус Свидетель
Я можу час від часу гнати думки про тебе, але ти одна надихаєш мене...
Без тебе я не дихаю, не живу...
Я намагаюся замінити тебе Даною, Дімою... Але вони не здатні тебе замінити апріорі, бо кожному своє місце у моєму житті. Своє, але не твоє. Бо тільки тобою я дихаю... Я люблю Дану, люблю Діму, люблю Алекса... Оксанку люблю, Ельвіну... Людмилу люблю, ще багато кого. Але ні ким з них я не дихаю так, як тобою. Я п'ю їх як п'ють вино, у намаганні забути тебе. Я п'ю роботу у намаганні не думати про тебе. Але мені все одно тебе не вистачає.
І тоді мене розбивають сили, і я лежу годинами, дивлячись у стелю. Якби це була хвороба тобою, то я би знайшов ліки. Але мені просто усього лиш не вистачає повітря...

І це тягнеться, тягнеться... З дня на день одне й те саме.

Боже, поможи...

23:30, 13.07.2017
Кар'яле Оттуас Лібертус