Сон. Президент та Женя. Тлумачення

Братислав Либертус Свидетель
   Сьогодні меня наснився... хто би ви подумали? Путін! Отакої!

  Наснилося, що він прийшов до мене у гості, щоби подивитися як я живу, та познайомитися зі мною особисто. А я живу у якійсь сільській хаті: у мене своя спальня, кухня, усе як треба. Але я здебільшого проводжу час у спальні, а на кухні здебільшого порпається моя нянька, вона ж домогосподарка, тощо. Володя прийшов один, знайомитися зі мною йому ніщо не заважало, і враження про мене у нього склалося дуже приємне. Настільки приємне, що він навіть у якусь хвилину довірливо сів коло мене поруч, та поклав мені голову на коліна. Я його погладив трошки по голові та по спині, і це подіяло на нього заспокійливим чином, він аж захмелів від моїх дивовижних рук, ледь не заснув, і йому дія моїх рук страшенно сподобалася. З цієї миті його серце полонилося мною навіки, і він вирішив узяти наді мною опіку, та піклуватися про мене, щоби у мене було усе, що я схочу.

   На цьому він виходить з кімнати, а замість нього заходить Женя. З Женьою у нас домовленість, що ми будемо займатися сексом. Ми залазимо під ковдру голі, та починаємо пестити одне одного... Здебільшого Женя мене. І я отримую від цього величезну насолоду... На цьому прокидаюся. Сексу не було. Не встигли. Ех...

   Залізаю у сонники, що вони говорять.

* * *

Енігма пише:

"К чему снится необычный сон, в котором появляется президент? Сонник толкует это явление как не очень хороший знак. Обычно такой сон может свидетельствовать, что спящий берется за дела, выполнить которые ему не под силу. Более подробное значение сна можно выяснить в соннике, но обязательно нужно вспомнить все особенности.

Если приснился президент, то в скором будущем следует заново переоценить свои возможности и сохранить трезвый взгляд на вещи. Не стоит взваливать на себя то, что сделать не в состоянии."

(Отакої! А сновидіння було ніби таке добре...)


"Здороваться с главой государства за руку во сне – к знакомству с человеком, способным оказать нужную поддержку."

(Ми з ним не просто здоровкалися за руку, він лежав у мене на колінах головою!)


"Если во сне вас пригласили на аудиенцию к главе страны, то такое сновидение обещает радость и успех в делах. Если столь высокопоставленное лицо окружают министры и советники, толкование сулит получение выгоды и улучшение материального положения."

(Хе! Не просто на аудієнцію до нього, а він сам на аудієнцію до мене прийшов! До речі, хтось там був коло нього, здається, схожий на тінь: чи то охоронець, чи то міністр... Щось таке непримітне, що позирало своїм оком уважно, і все собі записувало у пам'ять.)


"Трогать во сне главу государства, особенно ныне действующего, целоваться с президентом, говорит о том, что спящего волнует политическая обстановка. Но при этом сонник советует поберечь нервы."

(Матиму на увазі, щодо нервів. Але президент до мене прийшов не у політичних справах, його цікавила моя особистість та мої особисті справи.)


"Если во сне был президент страны, незнакомый вам, то сонник советует запомнить все слова, сказанные им. Это информация имеет особую ценность для спящего."

(Будемо вважати, що він був незнайомим для мене, бо до мене він прийшов такий домашній, а на моїх колінах лежав не як голова країни, а просто як людина, яка потребує чиїхось доторків та спокою.)


"Согласно толкованию, которое предлагает сонник Миллера, президент олицетворяет увлечение глобальными проблемами, повседневные дела при этом остаются в стороне. В итоге они приходят в плачевное состояние."

(Але так... Матиму на увазі.)


"Видеть сон, в котором президент в гостях у вас – к успеху, идти в гости к нему – скоро дела пойдут на лад. Сонник обещает успех в жизни, если во сне вы получите награду из рук президента. Если он является вашим другом во сне, то наяву у вас проблемы с финансами."

(Оце точно! Оце про мій сон і є. І про проблеми з фінансами - прямо у яблучко. Паскуда Рома втік з моїми грошима, і віддавати не спішить...)


Ну, і про Женю нарешті:

"Интимная близость отображает эмоционально недостающие ощущения в реальности. Приснилось заниматься сексом во сне и вы получили должное наслаждение — сонник указывает, что ваши реальные отношения в полной гармонии и порядке."

(Амінь! ну, далі можна не листати, бо і так усе ясно.)


* * *

   Ну, в принципі, все що мене цікавило, я взнав. Якщо підводити риску, то мені знов обіцяють успіх у справах, тощо. Усе тільки хороше. Амінь.

09:40, 02.07.2017
Братіслав Лібертус Свідок