Свавiлля над ромами!

Темнов Михаил Юрьевич
В травні 2017 року, я друкував матеріали про свавілля  працівників Мукачівської районної поліції проти  ромської  родини з села Давидково, Мукачівського району.
http://www.proza.ru/2017/05/14/1412
На сьогодні стали відомі  нові факти поліцейських викрутасів  над ромами,  які я і надаю вашій увазі, викладеній в  заяві  потерпілого Золтана Лацкова.
Одночасно повідомляю,  що Золтаном Лацков  на постанову Мукачівського суду про притягнення його до адміністративної відповідальності подано апеляційну скаргу. Розгляд справи призначено на 30 червня 2017 року. Про результати розгляду буде повідомлено.   

Начальнику ГУ НП України в Закарпатській області
п. Р.Стефанишину

Копія: Міністру  Внутрішніх Справ України
п. А. Авакову.

Лацков Золтана Омеляновича,
30.03.1990 р. н., уродженця та мешканця с. Домбоки,
 вул. Макаренка, буд. 8, Мукачівського району.
Засоби зв’язку: 0997659256.


ЗАЯВА
В порядку ст. 214 КПК України.

13 квітня 2017 року суддя Мукачівського міськрайонного суду Закарпатської області Котубей В.І. розглянув матеріали адміністративної справи про притягнення мене, Лацков Золтана Омеляновича, за ст. 185 КУпАП до адміністративної відповідальності та виніс постанову, в якій визнав мене винним і застосував стягнення у вигляді адміністративного арешту на строк 3 доби.
Ознайомившись із матеріалами справи, хочу звернути увагу суду на те, що зазначена справа працівниками Мукачівської поліції, з метою тиску на мене та мою родину, сфальсифікована. Це підтверджується наявними фактами:

1. Мене переслідують за те, що я 15 березня 2017 року до Мукачівської районної прокуратури подав скаргу на дії працівників Мукачівської районної поліції, які, покриваючи злочинців по тишком-нишком закритому кримінальному провадженню за № 12013070040004995 від 06 грудня 2013 року (мені його після скарги в прокуратуру видали тільки через два роки), у якому ми з дружиною Балог О.Д. виступаємо як потерпілі. В цій же заяві були викладені інші злочинні дії осіб та правоохоронців, яких покривають працівники вказаного правоохоронного підрозділу.

2. Мене переслідують за те, що 21 березня 2017 року моєю дружиною Балог О.Д. після отримання постанови про закриття кримінального провадження за № 12013070040004995 від 06 грудня 2013 року, до Мукачівського районного суду було подано скаргу, в якій вона просила скасувати вище вказану постанову.
Судове засідання було призначено на 30 березня 2017 року.

3. Після цього каральні дії працівників Мукачівської районної поліції  проти мене, простого та бідного рома і моєї родини, не забарилися!
Вранці 30 березня 2017 року працівники Мукачівської районної поліції, не маючи на це відповідного дозволу, незаконно зайшли на моє подвір’я. Не представившись та не показавши своїх посвідчень, нічого мені не пояснюючи, вони безпричинно та безпідставно стали усіляко принижувати мене, в тому числі з застосуванням ненормативної лексики.
На це підійшли роми з сусідніх будинків. В подальшому один з працівників поліції привселюдно повідомив ромам те, що я є інформатором поліції. Спробував спровокувати їх на моє побиття. Ці незаконні дії правоохоронців можуть підтвердити численні свідки. Після чого працівники Мукачівської районної поліції поїхали.

4. Засідання Мукачівського міськрайонного суду, призначене на 30 березня 2017 року по розгляду скарги моєї дружини Балог О.Д. на постанову про закриття кримінального провадження за № 12013070040004995 від 06 грудня 2013 року, не відбулося. Скаргу було розглянуто 4 квітня 2017 року. В скасуванні постанови судом незаконно відмовлено.

5. З метою тиску на мою дружину Балог О.Д. та мене, щоб ми, як потерпілі,  не подавали апеляційну скаргу на ухвалу судді, тиск на мене було продовжено.
Вранці о 7.30 13 квітня 2017 року до мого будинку в с. Домбоки Мукачівського району по вул. Макаренка, 8 прибула група співробітників Мукачівської районної поліції, які, не представившись та не показавши своїх посвідчень, нічого не пояснюючи, одягнувши на мене кайданки, відвезли в Мукачево до свого підрозділу.
Там на мене, з порушенням вимог законодавства України, на 14 день було складено протокол про адміністративне правопорушення за статтею 185 КУпАП, яке я нібито скоїв 30 березня 2017 року на подвір’ї свого будинку.

6. Протокол про адміністративне правопорушення від 13 квітня 2017 року не відповідає дійсним обставинам та подіям, які відбулися вранці 30 березня 2017 року за адресою с. Домбоки, вул. Макаренка, 8, де я мешкаю разом з дружиною.
Так, згідно з протоколом, я «втік та сховався в одному із будинків». Це не відповідає дійсності. Від працівників Мукачівської поліції я нікуди не втікав і тим паче не ховався. До від’їзду працівників Мукачівської поліції постійно залишався на території свого обійстя, що також можуть підтвердити свідки.

7. Працівники Мукачівської районної поліції, розуміючи, що вони вчинили 30 березня 2017 року проти мене злочин, передбачений ст. 162 КК України, вирішили сфальсифікувати проти мене матеріали адміністративної справи за нібито вчинення мною адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 185 КУпАП.
З цією метою до матеріалів адміністративної справи долучена ксерокопія рапорту слідчого, який, згідно з ксерокопіями відміток, нібито зареєстровано 30 березня 2017 року. Саме цей рапорт і містить інформацію про те, що його сфальсифіковано.
30 березня 2017 року слідчий рапорт по подіях за місцем мого проживання не складав, бо працівники Мукачівської поліції не мали на це підстав, адже я громадський порядок, як це передбачає ст. 185 КУпАП, на своєму подвір’ї навіть при усьому бажанні порушити не міг.
Рапорт слідчим було написано заднім числом 13 березня 2017 року і містить реєстраційний номер, за яким зареєстровано інший документ. Якби цей реєстраційний номер було покладено на оригінал рапорту, то це вже було б  явною його підробкою.
До матеріалів справи приєднано оригінал рапорту працівника Мукачівської поліції, який слово в слово повторює копію рапорту, складеного слідчим. Два різних працівники, як особистості, мають думати, а відповідно викладати на папері свої думки по-різному, не могли написати так рапорти, послідовно повторюючи усі слова, крапки та коми.

8. Якби я скоїв адміністративне правопорушення на власному подвір’ї – тобто порушив громадський порядок у себе вдома, то чому цей протокол складено не 30 березня 2017 року, а 13 квітня 2014 року і чому в ньому не зазначені свідки, десятки ромів, які зібралися біля мого будинку після їх приїзду, які все бачили та чули?
Це підтверджує висновок, що Мукачівські поліціянти, приїжджаючи до мене, мали на меті залякування нашої родини, примушення відмовитися від захисту своїх конституційних прав та свобод.
Цей висновок підтверджує і та обставина, що після того, як мене 13 квітня 2017 року було доставлено в кайданках до Мукачівської районної поліції, там мені працівники поліції говорили в очі, що вони покарають мене за скаргу до Мукачівської районної прокуратури та звернення дружини – Балог О.Д. – до суду.
Після цього порушення працівниками Мукачівської районної поліції моїх конституційних прав та свобод тільки продовжилися. Моє незаконне та безпідставне затримання та утримування в приміщенні як Мукачівської районної поліції, так і Мукачівського суду склало більше 7 годин. З дому мене забрали приблизно в 7.30 ранку. Суд було призначено на 15.00, але відбувся він значно пізніше. Протокол про моє адміністративне затримання працівниками Мукачівської районної поліції не складався.

9. В подальшому, для виправдання своїх незаконних дій, працівники поліції увели в оману суддю В.Котубей про нібито скоєне мною адміністративне правопорушення, пов’язане з порушенням громадського порядку, долучивши до матеріалів не дійсний документ – ксерокопію рапорту слідчого, а також матеріали по іншому адміністративному провадженню, про яке я дізнався тільки під час ознайомлення із матеріалами справи.

10. З метою тиску на мене, в зал суду прибуло п’ять працівників поліції на чолі із заступником начальника Мукачівської районної поліції. Присутнім родичам працівники поліції заборонили заходити до зали суду та чекати рішення надворі. Не пропустив родичів і черговий суду, сказавши, що їм немає чого там робити.

11. Застосовуючи погрози та використовуючи відсутність захисника, працівники Мукачівської поліції примусили мене визнати частково свою вину, сказавши, що можуть сфальсифікувати проти мене кримінальне провадження та притягнути до відповідальності – посадити.

На підставі вище викладеного прошу:

1. Призначити службову перевірку та прийняті за її результатами передбачене законом рішення.
2. Повідомити мене про прийняте рішення.

Золтан Лацков.
27 червня 2017 року