Как я спас президента

Александров-Снегирь
В то жаркое лето, когда прошла инаугурация президента, было много знаковых событий...
Затонула в Баренцевом море с полным экипажем подводная лодка, которую никак не могли поднять...Что-то там в дуле у них застряло и перекосило. На Пушкинской площади произошёл взрыв в подземном переходе, было много жертв. Горела Останкинская телебашня. А я в то время оттягивался на Чёрном море с женой и с детьми. И вот, иду я как-то с сыновьями через Курортный проспект к морю. А трасса перекрыта. Все ждут кортеж президента из аэропорта. Ни один комар не пролетит, ни одна муха не проскочит!
А я с детьми спокойно поднимаюсь на пешеходный мост и мы идём по нему, весело напевая детские песенки. Вдруг, внизу под нами появляется президентский кортеж - две бронированных машины "Гелентваген" и несколько мотоциклистов. И вдруг, в момент приближения к нам кортежа мой младший сын возьми да и пни лежавшую на асфальте пивную банку... И эта банка летит стремительно вниз в сторону президентского кортежа! Прямиком в автомобиль всенародного избранника!...
Что делаю я?... Я, естественно, прыгаю с моста за этой банкой, хватаю её на лету и возвращаюсь плавно и нежно на пешеходный мост... Только мельком успел заглянуть в машину и оценил приспущенные стёкла, толщиной  с два кулака. А ещё из окон, между прочим в нашу сторону, торчали два здоровенных дула. Наверное - гранатомёты?... Я с болью думаю, что могло бы произойти, если эта пивная банка долетела бы вниз?
Наверное, охранники разнесли бы мост в пух и прах?... А так я вовремя... спас президента!
(Всё перечисленное автору возможно приснилось!)

Як я врятував президента
(Переклад автора С.Б.Александров-Снігур)

У той спекотне літо, коли пройшла інавгурація президента, було багато знакових подій...
Затонув у Баренцевому морі з повним екіпажем підводний човен, який ніяк не могли підняти...щось там, дулі у них застрягло і перекосило. На Пушкінській площі стався вибух в підземному переході, було багато жертв. Горіла Останкінська телевежа. А я в той час відтягувався на Чорному морі з дружиною і з дітьми. І ось іду я якось з синами через Курортний проспект до моря. А траса перекрита. Всі чекають кортеж президента з аеропорту. Жоден комар не пролетить, жодна муха не проскочить!
А я з дітьми спокійно піднімаюся на пішохідний міст і ми йдемо за ним, весело наспівуючи дитячі пісеньки. Раптом, внизу під нами з'являється президентський кортеж - дві броньованих машини "Гелентваген" і кілька мотоциклістів. І раптом, в момент наближення до нас кортежу мій молодший син візьми та й пні на асфальті пивну банку, що лежала... І ця банка летить стрімко вниз у бік президентського кортежу! Прямо в автомобіль всенародного обранця!...
Що роблю я?... Я, природно, стрибаю з мосту за цією банкою, хапаю її на льоту і повертаюся плавно і ніжно на пішохідний міст... Тільки мигцем встиг заглянути в машину і оцінив приспущені скла, товщиною з два кулака. А ще з вікон, між іншим в нашу сторону, стирчали два здоровенних дула. Напевно - гранатомети?... Я з болем думаю, що могло б статися, якщо ця пивна банка долетіла б вниз?
Напевно, охоронці рознесли б міст в пух і прах?... А так я вчасно... врятував президента!
(Все перераховане автору можливо приснилося!)