Монолог дол1 Монолог судьбы

Янита Владович
Монолог долі _ Монолог судьбы
Вариант на русском - см. ниже.


Чому всі вважають, що доля одним дає більше, а інших обділяє? Я однаково щедра до всіх. Щастям, удачею, можливістю втілити свої мрії я обдаровую кожного. Читаю в серцях людей їх справжні бажання й окреслюю ледь помітні схеми майбутнього життя. Тільки й потрібно, що взяти голку з ниткою та своєю працею заповнити кожен день райдужними картинами.

Не моя провина, що люди свідомо беруть чорні нитки, що йдуть іншими шляхами, ніж ті, які я старанно створюю для кожного у схемах та ескізах.
Не моя провина, що дехто хоче більше, ніж повинен отримати, прибираючи до рук усі яскраві та барвисті нитки, а тому іншим вже нема з чого обирати.
Не моя провина, що доводиться творити не у світлій та просторій майстерні (на всіх їх просто не вистачає), а в крихітних і затхлих приміщеннях. Однак і там можливо створити шедеври, треба лише проявити крапельку терпіння.
І вже точно не моя провина, що деякі люди не виявляють належного старання: яким би ідеальним не був намальований мною ескіз, без зусиль та наполегливості не створити красивої вишивки.

Навіть якщо здається, що тисячі заздрісних очей спостерігають за твоє роботою, або в тиші чується засуджуюче мовчання, якщо нитка лягає нерівними стібками — не залишай свою справу, продовжуй працювати. Не завтра, так за кілька днів або місяців, — можливо, і через рік, та все рівно не втрачай надію! — ти обов'язково створиш чудово вишивку, яскраву та барвисту, в якій відіб'ються твої мрії та сподівання.
Головне, не відкладай голку, нехай навіть нитка заплуталася або порвалася. Візьми іншу. Роздивися, нарешті, схему, яку я для тебе намалювала! Продовжуйте вірити і працювати — і все обов'язково вийде.



++++++++++++++++++++++++++++


Почему все считают, что судьба одним дает больше, а других обделяет? Я одинаково добра ко всем. Счастьем, удачей, возможностью воплотить свои мечты я одариваю каждого. Читаю в сердцах людей их истинные желания и вывожу едва видимые схемы будущей жизни. Только и нужно, что взять иглу с нитью и своим трудом заполнить каждый день радужными картинами.

Не моя вина, что люди осознанно берут черные нити, что идут другими путями, не следуя схемам и эскизам, которые я с такой старательностью составляю для каждого.
Не моя вина, что кое-кто хочет больше, чем должен заполучить, прибирая к рукам все яркие и красочные нити, и в итоге остальным уже не из чего выбирать.
Не моя вина, что приходится творить не в светлой и просторной мастерской (на всех их попросту не хватает), а в крошечных и затхлых помещениях. Однако и там возможно создать шедевры, нужно лишь проявить капельку терпения.
И уж точно не моя вина, что некоторые люди не проявляют должного старания: каким бы идеальным ни был нарисованный мною эскиз, без усердия и настойчивости не получить красивой вышивки.

Даже если кажется, что тысячи завистливых глаз наблюдают за твое работой, или в тишине чудится осуждающее молчание, если нить ложится неровными стежками — не бросай свое дело, продолжай трудиться. Не завтра, так через несколько дней или месяцев, — возможно, и через года, но все равно не теряй надежду! — ты сумеешь создать восхитительную вышивку, яркую и красочную, в которой отразятся все твои мечты и ожидания.
Главное, не откладывай иглу в сторону, пусть даже нить запуталась или порвалась. Возьми другую. Рассмотри, наконец, схему, которую я для тебя нарисовала! Продолжай верить и трудиться — и все обязательно получится.