Религиозный фанатизм опасен!

Александров-Снегирь
Одна пациентка подслушала мой телефонный разговор с женой. Она поняла из разговора, что моя жена находится в храме  у привезённых из-за границы мощей святого. Через некоторое время она привела свою дочь ко мне в кабинет, подвела вплотную ко мне и менторским тоном объявила:
- Прикоснись к доктору! Потрогай, потрогай! Его жена к мощам ездила и прикасалась к ним! Её сам патриарх благословил!..
- А меня-то зачем трогать? - удивился я.
- Так вы же жену свою каждый день трогаете! - безапелляционно заявила пациентка...
Да! Религиозный фанатизм опасен! - подумал я.

Релігійний фанатизм небезпечний!
(Александров-Снігур)
Одна пацієнтка підслухала мій телефонну розмову з дружиною. Вона зрозуміла з розмови, що моя дружина знаходиться у храмі привезених з-за кордону мощей святого. Через деякий час вона привела свою дочку до мене в кабінет, підвела впритул до мене і менторським тоном оголосила:
- Доторкнися до лікаря! Поторкай, поторкай! Його дружина до мощів їздила і торкалася до них! Її сам патріарх благословив!..
- А мене-то навіщо чіпати? - здивувався я.
- Так ви ж свою дружину кожен день чіпаєте! - безапеляційно заявила пацієнтка...
Так! Релігійний фанатизм небезпечний! - подумав я.


Religious fanaticism is dangerous!
One patient overheard me talking to my wife on the phone. She understood from a conversation that my wife is in the temple had brought from abroad, the Saint's relics. After a while she brought her daughter to my office, summed up close to me and didactic tone announced:
- To touch the doctor! Touch, touch! His wife went to the relics and touched them! It himself the Patriarch blessed!..
- And me what for to touch?  I was surprised.
- So you do your wife every day touch! - categorically stated the patient...
Yeah! Religious fanaticism is dangerous! - I thought.