Про вдову та суддю. Молитва

Братислав Либертус Свидетель
Тату.
Я зрозумів, що мені робити.

"І Він розповів їм і притчу про те, що треба молитися завжди, і не занепадати духом,
говорячи: У місті якомусь суддя був один, що Бога не боявся, і людей не соромився.
У тому ж місті вдова перебувала, що до нього ходила й казала: Оборони мене від мого супротивника!
Але він довгий час не хотів. А згодом сказав сам до себе: Хоч і Бога я не боюся, і людей не соромлюся,
але через те, що вдовиця оця докучає мені, то візьму в оборону її, щоб вона без кінця не ходила, і не докучала мені.
І промовив Господь: Чи чуєте, що говорить суддя цей неправедний?
А чи ж Бог в оборону не візьме обраних Своїх, що голосять до Нього день і ніч, хоч і бариться Він щодо них?"
(Від Луки 18:1-7)

Дякую.

Амінь.

17.01.2017, 23:59