Псалом 5

Волков Юрий
Глаголы моя внуши, Господи, разумей звание мое. Вонми гласу моления моего, Царю мой и Боже мой, яко к Тебе помолюся, Господи. Заутра услыши глас мой, заутра предстану Ти, и узриши мя. Яко Бог не хотяй беззакония, Ты еси: не приселится к Тебе лукавнуяй, ниже пребудут беззаконницы пред очима Твоима: возненавидел еси вся делающыя беззаконие. Погубиши вся глаголющыя лжу: мужа кровей и льстива гнушается Господь. Аз же множеством милости Твоея, вниду в дом Твой, поклонюся ко храму святому Твоему, в страсе Твоем. Господи, настави мя правдою Твоею, враг моих ради исправи пред Тобою путь мой. Яко несть во устех их истины, сердце их суетно, гроб отверст гортань их: языки своими льщаху. Суди им, Боже, да отпадут от мыслей своих, по множеству нечестия их изрини я, яко преогорчиша Тя, Господи. И да возвеселятся вси уповающий на Тя, во век возрадуются, и вселишися в них, и похвалятся о Тебе любящий имя Твое. Яко Ты благословиши праведника, Господи: яко оружием благоволения венчал еси нас.

* * *

Мир не успел покинуть темноты…
В смирении, задолго до рассвета,
Я вновь молюсь и снова жду ответа.
Слова мои и помыслы чисты.
Мой Царь! Мой Бог! Услышь мои моленья,
Сними с души тяжелые сомненья -

Ведь Ты, храня законы мудрецов,
На трон не пустишь злого человека?...
Гнушается Господь с начала века
Неправедных, жестоких и льстецов.
По милости Твоей я в храм взойду
И ниц в священном трепете паду,

Дай мне в пути от правды не свернуть
На козни супостатов невзирая.
Они, в друзья коварство избирая,
Народ толкают на смертельный путь.
Во тьму, где притеснения и голод,
И речи их несут могильный холод.

Я сердцем уповаю на Тебя.
Пусть возликуют правые навечно,
Пусть души их к Тебе простосердечно
Придут. Придут, хвалу Тебе трубя.
Лишь Ты, мой Бог, нам принесёшь спасенье,
Мой острый меч – Твоё благоволенье.