Завдання на славу. Молитва

Братислав Либертус Свидетель
   Привіт, Тату мій Небесний.
   Привіт, мій Янголе-охоронцю.
   Хочу написати Вам обом листа. Дати Вам завдання на славу.

   Ви знаєте, що я хочу слави, популярності, та грошей. Величезну славу, світову, на багатьох мовах світу, навіть на найменших мовах щоби мене перекладали, публікували, та співали. І хочу грошей стільки, щоби їх не треба було рахувати, і щоби вистачало їх на усі мої проекти та задумки. А побудувати я хочу готелі, у багатьох країнах світу. Ви мені в цьому допоможете, дякую.

   А тепер щодо мого листа у ток-шоу. Я хочу, щоби мій лист справив дуже глибоке враження на усіх, хто його прочитає. Щоби зробив переполох. І щоби у студію були запрошені усі найвпливовіші меценати та потенційні продюсери, аби подивитися на мене наживо. І щоби вони навперебій хотіли мати зі мною справу, і змагалися між собою за мою увагу. Я так хочу, щоби Ви справили на них таке сильне враження, щоби аж не давати їм спати. Дякую.

   Потім я хочу, аби вони запропонували мені розробити проект: кастінг-шоу навколо мого імені, щоби моє ім'я швидко стало брендом. Я хочу, аби мною захоплювалася уся країна. Зробіть це. Дякую.

   Хочу, аби мої пісні розбирали між собою і молоді, і відомі виконавці, і щоби публіці саме мої пісні подобалися, і викликали бажання заучувати тексти. Зробіть це. Дякую.

   Хочу, щоби в мене був величезний штат робітників у багатьох країнах світу. Хочу мати фермерські господарства. Допоможіть мені це здійснити. Дякую.

   Але найперше - я хочу зробити переполох у свідомості тих людей, які читатимуть мій лист, та готуватимуть передачу. І щоби цей переполох і цікавість поширився на меценатів та спонсорів, а також на інших впливових осіб цієї держави, та сумідніх держав. І хочу, щоби вони повірили у те, що я - саме той, на кого вони стільки десятиліть чекали. Я хочу бути втіхою для їх серця та розуму. Щоби вони лягали спати та думали про мене з захватом та мріями про шалений успіх, і прокидаючись, знов думали про мене. Я хочу, щоби ви вели постійну ротацію у думках усіх людей, які вперше почують про мене. Дякую.

   Нехай так і буде. Нехай так і є. Віднині, і до кінця життя. Настали часи для Див.

   15.01.2017, 22:08