Для тебе коханий...

Довбыш Ви
Ти знаєш, стільки історій написано про кохання...
А в мене немає жодної...

Ці стрічки я присвячую тобі...

Занурююсь у спогади, і бачу, тебе худеньким хлопчиськом, із занадто широкими скулами, і великими, блакитними очима...
Ти дивився на мене так уважно і так ніжно, що часом, було боляче...
Хотілося взяти твоє обличча долонями, притулити до свого, і відчувати гарячі сльози на щоках...

Я так кохаю тебе...
Я вдячна за кожну хвилину нашого життя...
Я вдячна за кожен крок, яким ми йшли поряд...
Я вдячна за кожен дотик твій...
Я вдячна за те, що за всі роки, ти жодного разу, не дав сумніватися, у твоїй вірності мені...

....

Я дуже завинила перед тобою...
Я разчаровувала тебе...
Не завжди була уважна до твоїх почуттів...

....

А ти все одно кохав мене...
Ніжно дбав про мене...та наших діточок...

Я дуже ціную...
Дуже вдячна...
І... ще більше кохаю тебе...

З роками наше кохання стало ніжнішим, міцнішим, завдяки тобі коханий...

Я дуже люблю тебе...




20.10.2016