Лист 12. Аркашi. Новий номер твого телефону

Иннэста
   Привіт, Аркашо...

   Вчора Настя за моїм проханням взнала у тебе твій новий номер телефону.... Ти написав два. Один МТС, а другий Лайф. Я подзвонила на Лайф, але він виявився вимкнений. Потім подзвонила на МТС (з Лайфу), але трубку підняв якийсь інший хлопець... І сказав, що він не Аркаша.

   А ввечері мені прийшло СМС, що номер Лайф з'явився на зв'язку. Я подзвонила, і почула (твій?) приємний голос. Ти казав: "Ало, ало" - але не чув мене... Я почула твою посмішку: "Почему Вы молчите? Это что, шутка?"... Я поклала трубку, і подзвонила знов. Але ти знов казав: "Ало, ало" - і не чув мене... Я написала тобі СМС, в якому спиталася, чи ти це. І назвалася. Також написала, що чую твоє "ало", але ти не чуєш мене. Потім подзвонила втретє. І ти сказав: "Ало, Маша, это ты? Я тебя не слышу." І почав пояснювати, що в тебе б/у-шний телефон, в якому погані динаміки, і тому через низ йому не чутно абонента, і що теоретично ми могли би обмінюватися СМС-ками, але в тебе немає коштів на рахунку...

   Ти пояснював мені (а може, це знову був не ти? Бо чому ти казав: "Маша", а не "Альона"?), а я слухала, і кивала головою... Потім ти сказав, що, коли у тебе з'являться гроші на рахунку, то ти обов'язково передзвониш. Я відповіла тобі: "Добре", - хоча знала, що ти мене не почуєш, і ми поклали трубки...

   А я замислилася. І подумала, що залюбки купила би тобі новий мобільний телефон, з добрими дінамиками. І навіть поклала би тобі на рахунок, щоби ти міг дзвонити мені, тільки не щезай так більше безслідно...

   І ще подумала: цікаво, а де твоя колишня трубка? Ти казав, у тебе там сенсорний телефон... Де він подівся? Можливо, ти просто той телефон загубив, або у тебе його просто вкрали, тому і пропав зв'язок з тобою?...

   Я так і не зрозуміла, чи ти це був. Бо ж номер МТС виявився не твоїм... Я мало що зрозуміла. Але продовжую сподіватися, що ти згадаєш про мене, і додаси мене у друзі ВКонтакті...

16.10.2016, 18:21