Лист 3. Аркашi. Ти забув додати мене...

Иннэста
   Привіт, Аркашо.

   Сьогодні ти був онлайн ВКонтакті: вперше після 2-го числа. Додав нове фото з Альоною... Поставив його на аватар. Але мене у друзі не додав, хоча обіцяв мені, коли ми зідзвонювалися востаннє. Забув мабуть? Чи просто свідомо не захотів... Ти змінив сім-карту, і я не знаю твого нового номеру, а Евеліна не захотіла мені його повідомити. Не захотіла його взнати заради мене.

   А на фото ти вийшов красенем. І Альона теж красуня. Але я дивилася не на неї, а на тебе. Ти так схожий зі мною... Особливо очима та бровами. І я тебе дуже люблю, понад усіх. Але ти забув мене додати у друзі. Налаштував сторінку так, що тобі написати я не можу, а лише після того, як додаси у друзі сам. Тому ти пішов з інтернету, а я так і лишилася у тебе в підписниках, без права писати тобі у личку... І мені сумно. Бо ти забув про мене...

16.09.2016, 23:54