Лист 2. Евелiнi. Двуликое существо

Иннэста
   Привіт, Евелінко.

   Я рада, що ми з тобою почали, нарешті, спілкуватися. Точніше - листуватися ВКонтакті. Листування почалося рівно 15 днів тому, тобто, 1-го вересня. Тоді я прийшла до тебе на сторінку, поставила десь кілька лайків, та послала тобі запрос на дружбу. Ти написала мені російською: "Двуликое существо, кем ты мне приходишься?" І я відповіла: "Мамой, Эвелина...". І далі написала, що ту сторінку я навмисне зареєструвала для тих людей, які мене пам'ятають під цим іменем, і ставляться до мене добре.

   А далі ми вже листувалися кожен день, або майже кожен день. Я зазирала, щоби поглянути, чи не написала ти мені що-небудь. І ти, як я помітила, зазирала теж, щоби поглянути, чи не написала що-небудь я, - бо я не завжди бачила твої відповіді одразу.

15.09.2016, 18:24