Адрес Юморина

Олег Дисковский
Адрес

П. Ало, добрий день, це больніця, чи я не туди попав?
В. Ало, да это есть больница и Вы попали именно туда под наше лечение я
Вас внимательно слушаю больной.
П. Здрасьтя дохтор, мені надо врач от головной болі бо в мене так сильно болить голова після
вчорашнього водевіля шо вже в запасі нічого не осталося. Вчора було там таке шо о-го-го,
стидно даже вспомнить про те, як ми вчора погудели з моїм кумом за сараєм, дохтор,
та їдьте вже бистріше а то в мене вже голова пухне. Ой йо…
В. Да, да не нужно подробностей, я сейчас запишу Ваш адрес,
возьму все необходимые лекарства и инструменты и примчусь к Вам спасти Вас
 и Вашу голову…хм...  И так Ваш адрес пишу, диктуйте.
П. Адрес?
В. Ну, да, адрес, где Вы там живете? Хе-хе-хе
П. А… я де живу ?
В. Гм… ну не я же в конце то концов.
П. Ну, як де в селі і живу
В. Так, хорошо, а как село Ваше называется?
П. А-а-а. Воно називаеться, щас вспомню, а есть, село Козляки
В. Так прекрасно, так и запишем с. Козляки - значит козлы
П. Шо ви там ляпнули дохтор ? Я шось не почув 
В. Ничего, это я так решил написать в карточку что б название не забыть
П. Ви там давайте бігом пісяйте в карточку чи в блохмотік а лутше за сарай та ніхто не баче
В. Что?
П. Я говорю, за сарай лутше, ну давайте кочайте стять дохтор да спасайте
 вже мене от цьои х…б… п… р… с… т….
В. Так, ладно все Ок, теперь Ваша улица и номер?
П. Улиця, яка улиця?
В. Ну, Ваша улица на которой Вы живете
П. Дохтор, ви вже вообще ох…йо…пересете
В. Э… больной, Вы что больной? Такие слова и доктору с дипломом.
В Вашем селе, должна же быть улица или Вы село забитое налогами ?
П. Ну да, дохтор, є улиця, а шо….?
В. Ну, так какая, называйте и мы сейчас быстренько примчимся спасти Вас и Вашу голову 
П. Ну, як яка улиця, дохтор, длінна через усе село аж до поросячої хверми, аж де доярка
Пріска кончає жить. І знаєте дохтор, всі хто туди ходить, вона всім дає такого гарного,
теплого, парного молочка. Ой дохтор, яка ж вона добра з тим молоком, ви знаєте,
я тоже там розслаблявсяі так було ух, як каже сучасна молодеж в школі, круто одтягнувся,
на повний отпад. Отстоя не було. Ви там  скажіть дохтор, може вам треба молока,
так ми все зробимо як треба, тільки намікніть і Пріська тут як тут.
В. Да какое молоко? Какая еще на фиг Приська-доярка, и что она там кому дает;
ой простите раздает меня это совершенно не интересует, мне нужно Ваша улица и номер.
А то мой стетоскопу же висит у меня на шее без действия и не знает что делать
и куда ехать. Козлы,  блин!
П. Дохтор хто козли? Я не пойняв шо ви там опять тридонули.
В. Да это я так, вырвалось. Это профессиональное 
П. Ой напрасно Дохтор ви не інтересуетесь Пріськиним молоком у вас уже усе вісить,
а ви ще брезгуете чимось. Ви знаете дохтор, оце Пріська з своїм молоком, вони так піднімають
х... для єб... Да вона вам шо хоч; і так і сяк ой дохтор ех...Пріська. Ух
В. Да на хрена мне Ваше молоко с Приськой, мне назовите улицу; где это долбанное место?
П. Ой ладно дохтор, як це там де.., ну там де короче трахтор розвертається.
В. Какой еще на хрен трактор? Вы что там, блин, больной на всю голову.
П. Як це який, синій, обичний, з плугами і ковшом на нойму ще наш Вася работає і орає всім
городи. Він мені за бутилку виорав два гектара цією Весной, правда зацепив плугом вулик
так його джмелі так всі яйця ой і остальні часті тела покусали, шо вся бутилка пішла як
лікарства от пухлості. Руки і ноги вже отпухли, а от яйця і х... 
В. Хобот...?
П. Шо? Який на хер хобот?
В. Ну хобот. Ну Вы же меня понимаете.
П. Знаєте шо, дохтор, хобот це у слона. Ви шо думаєте, як ми у селі, то не знаємо бутаніки
У мене по цій наукі тверда тройка от моєї бутанічки і в зоопарку я тоже був і бачив слона,
така велика скотина з таким дліннющим х… коротче з пятою ногою.
У Васі хобота не має у нього такий стерг шо ого-го шо аж до Пріскиной хати достає 
В. Причем тут зоопарк с учителем ботаники и слоном с длинной ногой. Да и Вася с Вашей
блин Приськой   
П. А притом шо поки я слона не побачив то в мене були одні двойки по цьому предмету.
В. Слушайте сюда, больной на голову Козлина. На хрена мне Ваши двойки со слонами и   
пухлые яйца Вашего Васи тракториста. Вы мне скажите, куда надо ехать.
П. Во первих, дохтор, я не козлина, моя фамілія Кобздальчук а Васіні яйця це по вашій часті.
Вилічите йому його яйця і він вам зорає всі городи які у вас є
В. Да на фига мне Ваши огороды, я в руках тяжелее стетоскопа ни хрена в жизни не держал.
П. Дохтор? Ви тільки занімаєтесь своїм стет... ой як там... короче хреном.
В. Так, все ясно, тяжелый случай. Давайте все по порядку. И так, Вы Кобздальчук.
П. Да і горжусь цим.
В.    В.  И так,  Вы  живете в селе Козлы
П. Які Козли дохтор, Козляки не путайте зверей з красивим названієм, це не культурно
В. Ой простите Козляки, я забыл очень сильное красивое название,
ну просто полный конец на букву «П»
П. Да козляки, це там де наша хверма на все село з кнурами і свинками. Ой такі свинки
як линок хоч на шашлик прямо січас
В. Так все. А теперь все по порядку, у Вас ворота есть ?
П. Ворота ?
В. Да, ворота ?
П. Ну а як же дохтор, який же я хазяїн без ворот.
В. Так очень хорошо. А какого они цвета ?
П. Якого шо ?
В. Цвета Ваши ворота…. Блин тупица долбанный 
П. Як якого, як у всіх, зелені
В.  Так, зеленые, хорошо. Теперь, что там написано?
П. Написано. Підождіть дохтор. Там уже шось написано? От гади.
В. Кто гады? Вашу дивизию
П. Діти гади, ну просто якісь гадюки недороблені. У прошлому году, діти Степана Задригайла
написали таке нецензурне слово з трех букв, та я взяв жінкину сапу та елі обдер.
Представляєте дохтор шо б люди подумали про мене Кобздальчука.
В. Какое еще слово с трех букв ? Кобздальчук, Вы там вообще тронулись что-ли ?
П. Ну як яке, те шо у вас на шиї вісить, ну як ви там казали на букву „се” короче хер моржовий
я вже не помню, це ви там дохтора обучені по модньому а ми в селі, люди прості по вісім класів
покончали і на хверму свиням хвости крутить, понтові слова ми не вчили.
А на счет тронулись ми чи ні, то ми ще не в поїзді. Отак!
В. Я Вас спрашиваю не о том, что у меня на шее висит, а о том, что у Вас написано спереди
И в каком еще на хрен поезде. Мне адрес Ваш надо. Тупачина безмозглый.   
П. Шо? У мене спереді. Ну ви дохтор блін даете прикурить. Я там ще нічого не писав.
то у моєї куми, так її дочка… хм… ото там вона їздила на море і написала таке слово,
шо аж усі хлопці штабелями падають, а вона ги-ги, га-га, Гигалка дурнувата   
В. Да причем тут писать не писать. Вы можете толком сказать какие буквы у
Вас написаны на воротах. А про свою девицу, это отдельный разговор 
П. Ой дохтор, шо це ви то в блохмот пісяете то до мого х…а цепляетесь то до моїх ворот
А тепер уже дівку підципили
В. Ой козлина, какой же Вы тупой Кобздальчук. Я спрашиваю о буквах на ваших воротах.
Вы хоть читать умеете? Хоть буквы помните из тех восьми классов или Вас там
вместо уроков Ваша доярка Приська обучала Вас свиней доить вместе с  той девицей
П. Позвольте дохтор ви там на нашу Пріську і дівку Горпину не нападайте. Вони супер
Наша Пріся і Горпина, вони нам як ух... А шо касається букв то я колись виписував
сільську газету Шлях Ілліча, о... так ми тільки названія всієй сімьйой і прочитували,
букви великі були читались легко, ото було круто наче в третьому класі,
ну а потом ми її іспользували за сараєм як для ср...
В. Так, не надо подробностей. Я вам верю. Только такие тупые Кобздальчуки как Вы
могут применять газету по такому назначению.
П. Дохтор не наїжайте на мене, ми її приміняли як для необходімості, а то зімою лопухи не
ростуть а сніг дуже холодний. Так шо ми все правильно робимо.
В. Ладно, оставим эту газету в покое. Давайте вернемся к нашей Горпыне то-есть
К нашему разговору.
П. Давайте дохтор, а то ви вже дівкой заінтересувались. Там такі сісіандри і ух….
В. И так, Вася с пухлыми яйцами орет Вам огороды.
П. Да дохтор. А ще він так буває набульбениця шо прямо в тракторі і засинає пока ковшом
не упреться в акацію або в стовб уже у селі всі стовби поламав.
В. Подождите, больной на всю голову долбанный Козлина
П. Я не козіна дохтор, я Кобздальчук
В. Ладно, Кобздальчук. Мне Горп…ой Васина  акация и даром не нужна,
и голова у него надеюсь не болит, а только яйца.
П. Да дохтор, голова з яйцями після похмілля це шось
В. Ой тупак, ой как все запущенно. У меня уже голова болит от Ваших Присек з яйцами.
П. Позвольте дохтор, у Пріськи яєць немає. Може в курятнику кури там несуться.
В. Да хоть петухи, мне все равно
П. Які пітухи дохтор, вони яєць не несуть. Дохор, я удівляюсь ви там геть бутаніку забули
чи шо.
В.  Какая на хрен ботаника, это пестики и тычинки а не яйца Вашего Васи Задрыгайла.
П. Вася не Задригайло, Вася Яйцеголовий.
В. Понятно, почему у него яйца болят.
П. Почему дохтор.
В. Потому что желток в голову бьет. Козлина долбанный
П. (пациент удивляется и минуту молчит) А шо це ви щас сказали дохтор?
В. Это когда с дуба рухнул и туго соображаешь.
П. Ви на шо намікаєте дохтор, шо у мене вже голова як у Васі, того... чи не того…
тіпа туподурновата і я ще з дуба не падав
В. Вы все там в Вашем селе полудурки прибацанные и дети у Вас полоумные пишут там
спереди слова из трех букв
П. Ви моїх дітей не трогайте дохтор. Вони в мене вундеркінди третій год в 5-м класі
а вже знають алфавіт от А до Г  і 2 + 2 = 8, а я в 6-м класі і це не знав, 
їхня учителька весь щоденник списала красним наверно хвале я читать то не вмію
і просе прийти в школу для врученія грамоти
В. Какая грамота в Вашем селе, Вы адрес не знаете и курей доить
не умеете толком, деревенщина не образованная
П. Ой дохтор, кури не дояться, вони несуться і не нападайте на наше село,
а то ми як візьмемся разом, то знімемо граблями те, шо вас на шиї вісить ну отой на „се”
короче хер можовий.
В. А Вас же голова там болит.
П. Ой дохтор, я вже забув так ви їдете там чи нє? А то вже так мозги розпухли от Вашої херні.
Ви там дохтор чи хер в білому халаті.
В. Я Взрослый педиатр а не то, что Вы сказали в халате. И я к Вам сейчас примчусь
вылечить Вас с Вашими яйцами на всю голову.
П. Ой дохтор, я наверное не туди подзвонив.
В. Нет, Вы туда позвонили, и я сейчас, сию минуту примчусь к Вам без всякого адреса с моим
стетоскопом на шее и найду Вас возле Васиных пухлых яиц в акации на ковше трактора,
вылечу Ваши мозги вместе с дояркой Приской, а дети Задрыгайла будут держать Вас
за то место которое написали у Вас на Ваших  зеленых воротах, и тогда посмотрим
кто из нас доктор- ботаник, который не умеет доить гусей и лечить яйца
П. Ой дохтор, не надо, я не педіатор, у мене єсить скотина, тоість моя жінка і у нас все Ок.
Дохтор ви там ее
В. Надо Федя надо      
П. Я не Хведя. Я Йосип Кобздальчук.
В. А мне один хрен, кого лечить хоть Колю Пересцикина