Час для добра!

Светлана Орлюк
Сьогодні, бачила як двоє молодих хлопців допомагали бабусі, яка йшла по вулиці і втратила свідомість. Я не відразу зрозуміла, що сталося, так як була на відстані 20 метрів, від побаченого, а хлопці, що стояли ближче, відразу відреагували - підійняли стареньку та обтряхнули. Коли проходила повз, то пучула, що хлопці запитали її - як вона почувається, де мешкає і чи можливо, їй потрібно щось придбати в аптеці. Дійсно , так приємно бачити, добрі і безкорисливі вчинки зі сторони молоді. За декілька днів до цього, у вечірній час, я виходила із трамвайчика. Із підніжжя сусіднього вагончика спускався дідусь,і в двох руках тримав важкі сумки. Я вирішила запропонувати свою допомогу! Дідусь, відразу відмовився, але важкість сумок і вік дали про себе знати, він віддав одну із сумок мені. По дорозі , я дізналася, ми мешкаємо поруч, у сусідніх будинках. Біля будинку, дідусь мені щиро подякував. Мені було приємно допомогти людині втричі старшій і мудрішій від мене. Ми самі вирішуємо, коли творити добро і дарувати любов!
12.05.2016