Soarta vie ii

Евгений Блидари
Eu pl;ng mereu pe soarta vie;ii
A;a o via;; nu mai vreau
Eu n-am noroc ;n via;a asta
Din zi ;n zi tot mi-e mai greu.

          Doar numai sc;rb; ;i nevoie
          Eu ;nt;lnesc oriunde-a; fi
          ;i zi ;i noapte rog pe soart;
          S;-mi dea o via;; cum a; dori.

;n lumea mare eu n-am pe nimeni
Norocul m-a l;sat demult
;i doar vioara m; a;teapt;
;i eu cu jale o ascult.

          Tu pl;ngi vioar; pl;ngi cu mine
          O via;; bun; tu-mi dore;ti
          ;mi ;tergi tu lacrima amar;
          ;i cu un c;ntec m; iube;ti.

A; dori s; am o via;;
Limpede ca apa din izvor
F;r; lacrimi ;i triste;e
Via;; plin; cu noroc ;i dor.

          Unde inima nu-;i pl;nge
          ;i ;n suflet nu mai este foc
          Unde e;ti dorit cu drag
          Plin de fericire ;i noroc.








Ianuarie-2014                Eugeniu Blidari