XXV

Екатерина Великовская
Замуровали сами себя под тонной ненужных слов. Ты слышишь биение? Не раз ошибаясь за эту жизнь, платимся верой. День за днем, где новая бутылка?  Себя забыть, да?! Бежишь? Никуда не денешься, от себя по крайней мере,  не денешься.
Да, я умоляю, посмотри ты на это солнце с другой стороны! Клянусь, мы станцуем вальс под Yanna Tiersena, только дай глоток воздуха. Мы не сможем сдвинуться с этого проклятого места, и будем босиком впивать себе в ноги битое стекло от наших надежд. Оба блестяще справляясь с другими мирами, здесь же мы попросту ждем действий, что совершат себя сами. Это болезнь, которая отбирает дар речи. Где твой рассудок?! А потом будем наблюдать эти немые сцены ухода с хлопающей дверью. Нам нужен шанс. Я не имею права уходить.
Пожалуйста.
Как дура, пишу тебе снова и снова одно и тоже. Услышь. И помоги. Но нет, только не прикасайся, ибо я слетаю с катушек.
Ради нас.
Ради тебя.
И снова буду лежать, собирая остатки, в кромешной темноте.
Отдай мои слова.
О т д а й.
Верни.

Mi ;ngel, buenos noches
Yo estoy en el fondo. ;T; ves me? "Yo mat; su" - ;Diablo, t; puedes defender su por lo menos un vez? Contigo, yo estoy de ala del ;ngel. La vida es juego. T; ha hecho me feliz. ;Por qu; t; has hecho esto? Nada dura para siempre. Mi ;ngel, est; siempre conmigo. No piensas, que la vida es seri;, al final, t; no sales de la vivo. Tomas me, yo soy tuyo. Cada noche contigo hace me loca.
Pero si tu amor desvanecido, dices me esto a la cara - yo estoy aqu;
;T; est;s feliz?
Tu es mi amor para toda la vida

( Мой ангел, добрый вечер.
Я на дне. Видишь ли ты меня? " я убил её" - Дьявол, ты мог бы хоть раз защитить меня? С тобой, я как под крылом ангела. Жизнь - игра. Ты сделал меня счастливой. Зачем ты это сделал? Ничто не вечно. Мой ангел, будь всегда со мной. Не принимай жизнь всерьез, в конце концов, живым тебе не выйти. Возьми меня - я твоя. Каждая ночь с тобой сводит с ума.
Но если твоя любовь угасла, скажи это прямо в лицо - я здесь.
Ты же счастлив?
Ты любовь всей моей жизни.)


Щоб згоріти з тобою живцем раз і назавжди. В пам'яті всі ці слова вже викарбувані. Поверни мені душу,я прошу. За всіма цими шансами, ми загубили нас. Барикади в нашему ліжку. Я не схиблена, що з того, що руки німіють? Ти чуєш?
Стіни всі в наших листах на крафтовому папері, але що залишилось живого? Давай поговоримо, будь ласка, бо я лежу тут, як ідіотка і в голові шукаю хоч щось святе. Не відпуска. Не смій повертати хоч якусь минулу ніч. Ні, нема нас там. І звідусіль відлуння слів. Краще мовчати. Закрити рота, та зломати собі руки, намагаючись закінчити відлік до нашого суспільного похорону. Замість того вивчаю твоє тіло міліметр за міліметром. Усі тіні, світло, що ніяково доторкається до тебе, шрами, контури. Але коли одного разу ми знову заговоримо, то на місці загубимо сенс. Тому, прошу тебе, давай краще шукати пульсуючу десь поряд вічність. Досить робити з мене дуру! Я більше не витримую, клянусь усім святим, досить
Я завжди буду кохати тебе, як дитина, що вперше вийшла до сонця. До цього клятого сонця. Відбери у мене зір.
Ще трішки
Я хвора. Ти є?
Але ми все одно лиш елементи майбутньої історії, пробач за це, мій янгол. Моє світло, що безбожно відбирає тіло, мертве тіло, з цього світу .



Не дай мне сойти с ума
Дьявол, поверни ти мене до цього життя
;ltima oportunidad ( последний шанс)




                Твоя В.
                17/04/2016 22:04