Не зашкодьте iншим и самi цiлими залишитесь

Тетяна Лыстоноша-Парамонова
Фото зроблено 05.04.2016 р

переклад зроблено 11.04.2016 року http://www.stihi.ru/2016/02/19/1854

Цей текст я написала одному автору, який заради своєї примхи, цікавості і нудьги вирішив познайомитися зі мною. Він рік топтав дорогу до мене на різних сайтах соціуму, поки зізнався хто він. Але і визнання його було на половину. Йому хотілося, щоб його відчували, розуміли і приймали невидимої таємницею. Він знав, що я такі відносини не вітаю і все одно ризикнув, а потім злякався того, що його можуть взяти у полон. Мене взяти нікому не вдасться. Я стійкий боєць проти любові душею. Я не хочу любити без відповіді...

Мені було цікаво дізнатися, що вам потрібно від мене. Коли я це зрозуміла, то в мене пропала цікавість до вашої персони. Я не люблю тих, хто турбує думки через дрібниці. Ви спочатку розберіться у своїх бажаннях, а потім цікавтесь честними і відкритими людьми. Такі люди не пробачають зневаги до себе. Адже ви не просто увійшли у мій світ. Ви потурбували мої думки і почуття. Ось за це і будете покарані.

Мною? Багато честі, щоб я когось і колись карала. Я цього зроду не робила. Для цієї місії є небеса.

Адже ви мріяли стати ангелом? Ви людиною бути не хочете, а як зможете бути ангелом? Це важче, ніж бути людиною. Справжній ангел не має відтінків і тому носить своїх підопічних на руках. Ваш ангел посірів. Він просто ледарем став. І в цьому не його вина, а ваша. Я дуже добре розбираюся у містиці, фантастиці і особливо в стосунках з ангелами.

Свого я бачила один раз, коли мені було 9 років і я перебувала у лікарні з двустороннім запаленням легенів. Мама мені потім казала, що мій ангел ніколи мене не покине. Він завжди буде захищати і рятувати мене, бо я вірю йому і люблю його. А ви дбаєте тільки про свої бажання. Вам плювати на чужі почуття.
Ви жодного разу ні задумалися про те, що входите у чужий простір заради цікавості, заради примхи. Я багато знайомлюся з людьми у соціумі, але я відразу їм розповідаю, що мені від них потрібно. Я ні обкрадає їх на почуття, ні фліртую, ні вселяє надію на більш тісні відносини.

Мене багато разів провокували на відносини у соціумі. Люди просто не розуміють, що якщо я погоджуся і мене обдурять, то вони просто постраждають за обман. Я не жартую, що мене охороняє якась енергія. Ось вона і не пробачить таких людей. Я тому і не хочу, щоб вона шкодила ні вам, ні іншим людям. Ви розберіться у своєму віці.

Хочете таємних відносин? Шукайте таких людей і домовляйтеся з ними честно.
І найголовніше, добре думайте, що пишете людям. Слова мають здатність збуватися. Мої можуть збутися протягом трьох місяців або однієї години. Все залежить від того, хто мені шкодить.


Тетяна Парамонова Ма-Таня 18.02.2016 7:37
...

Пишу усі свої роздуми для читачів-авторів і просто користувачів соціуму, що шукають честних і відкритих людей.

Якщо вам вдається їх знайти, то цінуєте це. А то виходить, що ви їх знаходите, щоб обікрасти. Але якщо люди такими є, то це не означає, що вас не зможуть покарати за їх зраду. Покарання вас наздожене тоді, коли ви будете гідні його пізнати. Так що добре думайте, що створюєте в реальному житті і у соціумі.

Не зашкодьте іншим і самі цілими залишитеся.