Канон Андрея Критского Чт. , Песнь 7

Алкора
ЧЕТВЕРГ  ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ  ВЕЛИКОГО ПОСТА

Песнь 7.

Мы согрешили, жили беззаконно,
Неправо поступали пред Тобой,
Заветов не исполнили достойно,
Но не оставь, Господь, перед бедой!
Мы чистоты не сохранили, Боже,
Ты - милосерден, кто иной поможет? 

Все дни мои прошли как сновиденье,
Но я, как ЕзекИя, пробуждён
И плачу горько - я ли не злодеем
Себя нашел в конце земных времен?
Какой Исайя мне наполнит душу,
Когда есть Бог, готовый всех нас слушать?

К Тебе я, припадая, приношу
Слова мои, омытые слезами,
Я как блудница вечная, грешу,
И в беззаконных сделках погрязаю,
Умилосердись, о Владыка мой,
Восстанови, верни к Тебе - домой.

Затмил Твой образ, заповедь нарушил,
Вся красота во мне помрачена,
Погас светильник от страстей, всё глуше
Во мне поёт Давид,  коптит  свеча
Моей души от прегрешений мерзких,
Будь милосерд, Спаситель наш Вселенский!

Покайся, обратись, откройся Богу,
Моя душа: Спаситель знает всё,
Давидова псалтирь зовет в дорогу,
По коей Ангел в Небо вознесёт.

Воззвавши к Богоматери Пречистой,
Смог обуздать я марево страстей,
Свирепствовавших прежде, обольстивших
Меня в скорбях; мне даруй, Дева, тех,
Кто станут мне опорой, будут в помощь.               
Твои молитвы всех ценней сокровищ.

Ты на кого так долго уповала?
И для кого Ты изнуряла плоть?
О, Мати преподобная, Ты стала
Той купиной горящей, где Господь
Явился нам, - моли Его о мире
Для тех кто чтит Его, Он милосерд,
О нас, рабах Твоих, молись! Псалтыри
Величат Бога и отводят смерть.

Проста, и Нераздельна, и Едина,
Как сущность, как Святое Божество,
Свет Истины, к Тебе неукротимо
Вся тварь стремится, как на Торжество.

Оригинал (церковно-славянский):

Ирмо;с:
Согрешихом, беззаконновахом, неправдовахом пред Тобою, ниже соблюдохом, ниже сотворихом, якоже заповедал еси нам; но не предаждь нас до конца, отцев Боже
Исчезоша дние мои, яко соние востающаго; темже, яко Езекия, слезю на ложи моем, приложитися мне летом живота. Но кий Исаия предстанет тебе, душе, аще не всех Бог?
Припадаю Ти и приношу Тебе, якоже слезы, глаголы моя: согреших, яко не согреши блудница, и беззаконновах, яко иный никтоже на земли. Но ущедри, Владыко, творение Твое и воззови мя.
Погребох образ Твой и растлих заповедь Твою, вся помрачися доброта, и страстьми угасися, Спасе, свеща. Но ущедрив, воздаждь ми, якоже поет Давид, радование.
Обратися, покайся, открый сокровенная, глаголи Богу, вся ведущему: Ты веси моя тайная, Едине Спасе. Но Сам мя помилуй, якоже поет Давид, по милости Твоей.
Возопивши к Пречистей Богоматери, первее отринула еси неистовство страстей, нужно стужающих, и посрамила еси врага запеншаго. Но даждь ныне помощь от скорби и мне, рабу твоему.
Егоже возлюбила еси, Егоже возжелела еси, Егоже ради плоть изнурила еси, преподобная, моли ныне Христа о рабех: яко да милостив быв всем нам, мирное состояние дарует почитающим Его.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Тро;ице Про;стая, Нераздельная, Единосущная и Естество Едино, Светове и Свет, и Свята Три, и Едино Свято поется Бог Тро;ица; но воспой, прослави Живот и Животы, душе, всех Бога.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Поем Тя, благословим Тя, покланяемся Ти, Богородительнице, яко Неразлучныя Тро;ицы породила еси Единаго Христа Бога и Сама отверзла еси нам, сущим на земли, Небесная.

Продолжение см. http://www.proza.ru/2016/04/15/1453