Кузькину мать вам Бог устроит

Отто Римский
Приїхав Байден. Стали в позу.
Готовий «відсмоктати» Яценюк.
Брехав Турчинов про загрозу,
Що москалі їм завдають.
А Порошенко, Порошенко!
Не президент, бо вже холуй!
«Вгодити треба хорошенько!»
Бігає сам туди – сюди.
«Чого стоїш, як обалдуй? (До
слуги).
Покличте Юлєчку сюди!
Може захоче посковзатись?
Сучці скажіть: « Не підведи,
Якщо не хочеш знов за грати!»
Бо їй ОТЕ, як руку дати,
Чи  піднести склянку води.
Та не води! Несіть коньяк!
Я чув, що п,ють, не аби як!
Як буде мало, несіть ще!
Не обійдетесь тут борщем,
Чи там якимись галушками.
Печінку дикого козла,
Пиріг запечений з грибами,
Заморські  страви на столах
Поставить  ресторан «Гаштет».
Де той священник Філарет?
Знайдіть мені його мерщій!
Хай поспішає Парубій!
С гостями трохи «погудуть»,
Байки розкажуть про майдан.
За гроші батька продадуть.
Нам друг турецький Ердаган,
Союзник наш тепер в війні.
Кличте Маруську Звіробій,
Щоб вибір був. Може на ній
Захоче посковзатись секретар?
Тільки мовчить хай! Має дар
Вона скоріше там, де ноги.
Чи ти второпав, бик безрогий?»
Слуга з ноги переминався,
Стояв так, наче обісрався.
А хто слуга? Сам пан Турчинов.
«Второпав, слава Україні!
« Де в сраці слава? Ви просрали
Крим москалям за дві доби
Та кораблі повіддавали!
Здались «за сало» без стрільби!
Сектор відправити на Схід,
В АТО! Та тільки  не майдан!
Погибель з ними буде нам!
Нехай їх винищить сусід!
Гроші дають, то треба брати!
Не нашим дітям борги мати.
Будем на лаврах спочивати.
Чи доповідь готова по АТО
І звіт по касовим розходам?»
«Казав Геращенко Антон,
Що звіт фальшують повним ходом.
Шукав адреси в Інтернеті.
Каже: «в пілотов жони, дєті.
Пора  ІГІЛу їх зібрати!»
«От дуролоб! Треба сказати,
Політика, як Ірка Фаріон.
Сьогодні ти, а завтра вон!»
( І показав на поломоя,
Що змивав східці за вікном).
Слуга заскиглив: «Матір  моя!
Чим перед вами завинив?
То Парубій,  хай би він згнив!
Більше усіх, падло, брехав!»
«Я хочу, щоб ти замовчав.
На хитру жопу болт з різьбою!
«Кузькину мать» я вам устрою,
Бо я за що тобі платив?
Щоб, як холуй, мені служив».