ти поряд

Юлия Мейк
    Я не хочу більше цих безглуздих роздумів…я стала набагато слабкіша , ніж кожен з вас може собі уявити. Мало хто доходить до того періоду,коли сльози нічого не означають. Відсутність емоцій …можливо це найкраще,що могло статися зі мною за все моє життя. Нічого не відчувати,бути до всього байдужим…Ви дуже сильно помиляєтеся,якщо думаєте ,що це неможливо. Знаю,може видаватися ,що я не сповна розуму,але це не  так. Зараз,в цю мить,з цієї секунди я вдихаю на повні легені дим і видихаю навіяну з дитинства ілюзію …Мені настільки добре,наскільки це можливо. Так,як ніколи раніше не було. Кажуть,що кохання підносить нас до небес і дарує абсолютне щастя,я кажу – ні. Саме та мить,коли ти робиш те,що раніше б ніколи не наважився – і є свобода. Свобода від власних рамок, обмежень в своїй голові. Це саме  те,що потрібно кожній людині. Можете говорити,що я не маю рації…мені абсолютно байдуже .Я вже це відчуваю,свобода   тече повільно по моїх венах , вбиваючи клітини мозку,дає мені легкість ,максимальну легкість оцінювати ситуацію тверезо. Так,я щаслива людина,я відмовилася від кохання,я вільна…