Какой смишной я всё ж таваришь

Брыль Сик Кампания
Я й в сми хацив бы зь навучаци
Каких-та тама натта справных
Канёв ци взь верциКальНых.

Ну, дзе ты, как ты, шо ты даш чым
Якимся, Госпадзи, лядащым ж.
Яны жа фси взе зь сабиянкы й
Лизьгиньки нават прама сь.

Ось я тут вытапив с пар нарав.
Ды што? Ды ниц. Да ранку ажны ж
Тут буда груба вам даваты й
Долонькы Бога? Ха-ха-ха!

Да-да! А шо. Я вот… однажды
Ув пич так с цэглын швырк штук с 2цыть.
И – ой!.. Пычэ ужэ зараза!
Ажны скололась прамо зь.

Ну, го!  Кого Васыль дэ колэ.
Вин так но. Крохы. ПастуПова зь.
А потым… гых! Вазонав з штыр
И за балкон, на фсих!

… да. Пасту ш я щэ йим.
Пастух кали дзе й быв ць.
И за такы дилиськ…
Сцё хоцице ат Бык. Пись-пись вночи в Навинк.
Там и даюць таби й храпци, Х.
Хрыстос, иш, вынайДзихСь.
Подушок с пар на мардулиньць
Давай яму, братки!

А рэбра й ий ны й псы
Ламаюць ва ноль тры щ.
Так шо мы с влад лады вж.
Дали нам групку ХИ. Ну, хибав многа в Лир Б.
Чаго гэта смиИсь?