Мои стихи

Салих Салихов 12
Осеняя ночь

Шёл осенний дождь,
Огоньки мерцали.
Холод веял в ночь,
Падали листочки.



Нух

Кьуру-г1ус, свераби берцин гьабураб,
Муг1рул к1и рикьараб хъах1ил-ц1вакаб ч1ва.
Хъах1аб х1ущалъ къач1ан гургин жемараб,
Беххе балагьараб асфальталъул нух


Хаямил коч1ол гьабураб таржамаялъул конкурс

Зобал свериялда ссун унеб дунял,
Гьудулзаби дагьлъун ч1обоголъула.
Г1умрудул цо лах1зат-паркъараб кунч1и
Цебесеб т1аг1уна, хадусеб лъвина


Каспий

Зодокьераб Каспий, хъах1илкьераб лъим,
Дур раг1алда ч1езе бокьула даим.
Т1огьилаб салуда полпил карачел,
Цин аск1обе щола цин нахъе уна.


Дун г1ололъе вахунаго г1олохъабазе бокьулеб кеч1 бук1ана гьаб гъоркьехун бугеб кеч1, Автор гуржияв вугин ккола, бакъан Кажлаевасул бук1ин лъала ах1улеб бук1араб гьелъул. Диеги ц1акъ рек1ее г1олаан гьеб. Диего гьеб бокьиялъ маг1арулалде буссунибун бук1ана цебег1анго, цо-цо г1олохъабазе бокьанигийилн лъола буго гьаниб. Заман щведал жеги къач1ала
Ты с кувшином шла из дома
И склонилась у ручья.
До чего ж ты мне знакома
Незнакомая моя…
Где мы встретились впервые-
Это взгляд из под ресниц,
Эти косы смоляные,
Брови словно крылья птиц…
И когда подняв ресницы
Ты взглянула на меня,
Прошептал я, дай напиться,
Пропадаю от огня.
Помоги мне я сгораю,
Излечи мою беду,
Дай мне адрес дорогая,
За лекарством я приду.
Так я ей сказал и замер
Смелости своей дивясь,
Провела она бровями
И пошла не торопясь…
Зря маджари пьют грузины
Я не пробовал вина,
Пил я воду из кувшина
И напился до пьяна.

Гъежда г1ерет1ги бан лъадай уней мун
Иццухъе решдун, лъеде къулана.
Цо нухуалъ берч1варай, жакъа йихьулей:
Ч1урканал т1елхалъан берзулаб балай,
Ч1ег1ераб расалъул халатал гъалал,
Милъиршодул куркьби – кьунсрузул сурат…
Цинги йорхун дихъ мун балагьидал
Лъин кье дие абун шурун борч1ана,
Ц1а рек1унеб бугин гьинал рак1алда
Гьари буго дуде кумек гьабеян.
Унти сах гьабизе вач1инаан дун
Дуца цо ц1арг1аги бицунебани.
Гьедин абизе к1ве - бах1арчилъи дир…
Жаваб гьабич1огун, лъин диеги кьун
Т1адагь х1ет1е босун къокъун ана мун…
Гуржиязул чагъир-ц1ар араб маджар
Дицани х1ал бихьун гьекъон бук1инч1о
Амма г1ерт1иниса лъин гьекъарабго
Т1убанго гьелъ дун мехтизавуна.

---------------------------------

Г1асрабазул концерт

Шиг1руялъул ц1ваби, Х1амзатил Расул,
Рокьи паналъарав Мах1мудгун цадахъ,
Дунялалъулго халкъ палгъазабизе
Рекъон кеч1 нужеца бахъизе лъик1ан.

Бакъан бахъизе Ц1урмилов т1амун,
Кеч1 ах1илеб лъик1ан пагьму ц1ик1к1араз,
Угьун х1ухьелалъул Манаршал гьаракь,
Г1анхил Марин анищ Дакугун цадахъ.

Бакъангун коч1оде данде кьурдизе,
Х1ат1ал рихьулареб расанди гьабун,
Чачан сух1мат-берталъ балагьаразул,
Маг1у хулизабун кьурдарав Мут1ач.

Г1ерт1ида кьурданин росолъ ц1ар арав,
Мун рекъон вук1ина гьеб концерталъулъ…
Цинги пандур г1одун ракь сорозабун
Зварзвалаан зодир гвангъарал ц1ваби