6. Менi нiколи правди не кажи

Братислав Либертус Новинки
"МЕНІ НІКОЛИ ПРАВДИ НЕ КАЖИ"
(до збірки "Нецензурні вірші для брата. Вихід")

1. Мені ніколи правди не кажи.
Не говори про те, що очі бачуть.
Якщо мене кохаєш - то бреши.
Бреши, будь ласка. Я тобі пробачу.
Ні, не пробачу, - дякую тобі!
Вже наперід, за брехні всі казкові.
Не говори мені нічого, крім брехні,
І я тебе любитиму, мов бога.

2. Бреши мені. Перетвори на рай
Все неможливе ні логічно, ні фізично:
Я віритиму всім твоїм словам,
І день сліпий зроблю з очима ніччю.
Бреши мені. Малюй мені казки:
Я тішитимусь тим, чого не видно.
Але, аби здійснилися вони -
Зроблю, що є для сил моїх можливо.

3. Бреши мені. Повторюй кожен день.
Вигадуй все, що тільки заманеться.
Бо раптом стане дійсністю все те?
Тоді це ключ до Див, та Щастя в серці....
.... Хай люди кажуть, ніби я брехло,
Бо жити правдою я ні на мить не вмію.
Я ж - хочу, щоби правдою було
Все те, що ми всередині намрієм....

4. Ми проживемо разом триста літ:
Пообіцяй, що житимеш аж стільки!
Ми будем перші в світі близнюки,
Які покажуть приклад довголіття.
Аж триста літ! Ти тільки уяви:
Переживемо Фейсбук та ВКонтакті!...
...І що в цей час робитимемо ми?
А справ для нас - я купу обіцяю!

02.12.2015, 13:50
Братіслав Лібертус Поет