Недо

Братислав Либертус Новинки
#блюз (?), #гітара

                Пам'яті мого батька присвячується.

"НЕДО"
(слова пісні)

1) Недодружили, недообіймалися,
Недоказали, недоцілувалися,
Щось недочули, разом недомріяли,
Час недоміряли....
Недоспівали, недожартувалися,
І недограли, і недосміялися,
І в сокровенне теж недорозкрилися,
І не на те - наш сплив час....
Наш час....

2) Кусати лікті - не дістане відстані.
Так мало жити - хто велів, скажи мені?
Піду, йому лице розіб'ю-роз'юшу,
Свій суд над ним звершу....
Чому у нас - так мало спільних спогадів?
Чому молитв - так мало спільних Богові?
Чому були у мріях несміливими?
Хоча змогли би ми,
Змогли б!

3) Дивись мені у вічі, хоч би здалеку.
Розкрий мені хоч запізнілим спалахом
Усе, що вчасно не зуміли втримати,
Вхопити, випити....
Чому не можна наперед надихатись?
Чому б не стати в банку депозитами
І не рости б великими відсотками
Всім нашим спогадам
Малим?...

(програш, далі повільніше, і уповільнюючи:)

4) Недодружили, недообіймалися....
Недоказали, недоцілувалися...
Щось недочули, разом недомріяли,
Час недоміряли....
Недоспівали, недожартувалися....
І недограли, і недосміялися....
І в сокровенне теж недорозкрилися,
І не на те - наш сплив час....
Наш час....

Кусати лікті -
Не дістане відстані....
Так мало жити -
Хто велів, скажи мені?....

27.12.2015, 14:58
Братіслав Лібертус Пісенник