я забуду тебе

Екатерина Головницкая
Я забуду тебе на світанні.
Буде іти дощ, хмари сірітимуть і холод пронизуватиме до кісток.
Я забуду твоє ім'я, що промовляла щовечора, як молитву.
Забуду запах ,очі, руки, голос.
Відлуння твоїх кроків у темряві ,коли ти пізно повертався додому.
Твій вдумливий погляд, сміх, що був такий теплий
і грів, ніби багаття.
Ти завжди багато говорив, коли хотів донести до мене всю силу своєї думки
і міг тихо мовчати, слухаючи як розмовляю про те, що бачила я.
Ти міг любити мене будь-якою. Утомленою, випаленою жахливим днем,
коли я опускала руки і сльозами заливала усе довкола.
Ти сідав коло моїх ніг ,брав мої руки і мовчки цілував їх,
чекаючи доки я виплачу усі свої хвилювання.
Ти розумів мене як ніхто.

І все ж я забуду тебе.
Бо якщо наше кохання вічне, йому не потрібна пам'ять
і воно все одно житиме саме по собі.
Тому що, воно не може зникнути.
Просто не може.