Он ей приснилса - укр мова

Оксана Олейник
Проснулась. Закуталась у плед.
З очей ллються сльози.

Увсісні я бачила, як вони говорили, а потім він скинув її у шахту ліфту, обернувся до мене, із самовдоволеним виразом на обличчі  казав:
- Вийдеш за мене?...

А я, стояла як вкопана, і молилась, хоч би, це був сон...

-Але ж ти, не кохаєш мене - із тремтінням у голосі сказала я...
-Але і ти мене не любиш... А що треба, щоб кохав?

Я ще більше зніяковіла.
- Не знаю, мабуть, що так - а подумки аж закричала: "звісно що ні".
-Знаєш, я працюю тай не без хати.. - продовжував чужий голос.
- Та я теж, маю де жити - відрізала я.
-Я переїду до тебе.
"З ЯКОГО Б ЦЕ ДИВА?!" - подумала я, -Для чого? Квартирантів не шукаю...
Після цих слів, той чоловік зареготав:
- А кого шукаєш?
-Я нікого не шукаю! - мені захотілося бігти, але мене ніби, щось тримало за руки...
-То чому я тобі снюся?
-Через фільм-жаху, який я дивилась.
-Ні! Тому що, ти, кликала мене у свої сни.
-А хто ти?
-Твій чоловік!
-Який чоловік?
-Майбутній

-Тьху... Свят, Свят, Свят. - сказала я, і тричі перехристилась.

Той дивак замовкнув і сам кинувся у шахту ліфта...

А я прокинулась.

***

Минуло 2 дні, мене познайомили із людиною у якої схожий голос на той, що мені снився...
Але це вже зовсім інша історія..

П.С.: людина, як виявилось нормальна...
Але ж що воно означає...

/історія вигадка - літературний персонаж взято із кримінальної хроніки - мужщина хотів обікрасти ліфт і упав у його шахту.../

(С) Оксана Олійник
/ #БОМ /