Я Незалежна Украина!!!

Небылицы Татьяны Письмоносицы
Брачное объявление
Анатолий Лукьянович Козин
http://www.stihi.ru/2013/09/22/2430
***********************************************



Так я бачу, що це мене кликали.
Дядьку,а що це ви мій паркан обклеїли?
Тю, та ви тут якусь об,яву повісили!
...Так ви, що мене хочете заміж видати?
Але я хочу щоб був гарний, розумний, добрий, та вмів мене слухати.
А в нього все добре зі слухом?
А як він спить в ночі, не хропе?
Так...про щось забула ще спитати...
А він ще силу має, чи йому нянька потрібна?
Дядьку, а ви самі його бачили, чи ви насміхаєтесь з мене?
Бо я дівка крута, в мене в кулаці і ваша Європа і Америка.
А з Росією ми рідні сестри.
Так, дядьку, а в вас документи є? Бо в мене є пістолет...
Який? Це мій голос. Зараз так заверещу, що о ті всі ваші женихи посбігаються...
Хто я???
Дядьку, ну ви комік..Я Незалежна УкраЇна!!!

Так, хочу усім нагадати, що украЇнки без бою не ідуть з коханим спати.
Так,що де той каханий зараз я не знаю, бо його ще не маю.

А, ви, дядьку ідіть до дому, та приходте завтра...подивимось, хто прийде на цю об,яву.


Так, всі чули, що я казала? Нема в мене коханого..приходьте..буду вибирати!!!



Домострой Письмоносицы, 2013.09.24