Болить спина

Оттуас Вапаус
С.Е.

   Вчора ти так добре обійняв мене увечері, після мого останнього листа, - але боліла спина. Я пожалівся тобі, що в мене болить спина, і ти вирішив проблему оригінально: збудив мене легенько, і я, помастурбувавши, кінчив. Розслабившись від оргазму, звернув увагу на те, що спина боліти перестала. Ще деякий час лежав у твоїх обіймах, насолоджуючись теплом твоєї долоні на моїй попі. Це було еротично, і приємно саме по собі, хоча й надто межувало не з тими стосунками, які би я хотів мати з тобою. І я думав про це, що це не схоже на чисте братерство, - хоча й не сказати, що ти мене особливо торкався, чи намагався щось зі мною зробити. Але я розумів, що це більше таки схоже на стосунки коханців, а я би з тобою цього не хотів. Бо таке я можу знайти з будь-ким, а те, чого хочу з тобою - того досягнути важче, тому і цінніше. Але, зате спина боліти перестала. Потім я заснув.

   А зараз ось знову спина розболілася. Ниє хребет від самого поперека, і аж до шиї, і шия теж. Ниє, болить так, що не можу не помічати. Думки працюють важко. Роздумую про причини, - адже такий біль в мене рідко буває. І розумію, що це на нервовому грунті. Відколи почалася туга за тобою. Вранці цього не було, бо я ще продовжував бути у твоєму теплі, аж до дев'ятої ранку. А потім ми відволіклися на свої справи, я відчув тугу за тобою, а потім почала боліти спина. Кручуся у постілі, намагаючись лягти якнайзручніше, та розслабитися, закутуюся тепло, але не допомагає нічого. І ще відчуваю, що в мене хребет не тільки болить, але він в мене ще й прохолодний. Не холодний, а тільки трішечки прохолодний, але відчутно: я його увесь відчуваю.

   Жаліюся тобі і нию. Бо мені потрібне твоє тепло. Потрібні твої постійні обійми. Бо, коли тебе довго немає поруч, то потім накопичується напруга, і в мене починає боліти хребет і спина. Повертайся, аби залишитися назавжди.

16:04, 21.09.2015


П.С.: 16:38
Ну от, тепер відчуваю твоє тепло... В голові від болю аж паморочиться, і навіть не одразу зафіксував, що по моїх колінах, точнісінько як учора, поповзло тепло. Значить, зараз воно, як учора, огорне мене усього, і я, можливо, зможу заснути... Спина болить дуже, аж паморочиться в голові, і дихати тяжко.
Але збуджувати мене не треба, я не хочу. Треба придумати інший спосіб, як позбавлюватися болю.
Спина болить, ниє, і шия, і ключиці. Все болить і ниє. Не можу розслабитися, болить, аж дихати тяжко.


ППС: 17:47
Щойно розбудили мене на вечерю. Я поїв трохи, і тепер рапортую: від закутаного тепла стало тепер добре, спина майже не болить. Трішечки тільки тепер, під лопатками, і між лопатками, але це вже значно легше, аніж було: можу навіть спати з таким болем. І зараз хочу спати ще. Продовжуй мене гріти... Я ще посплю. Бажано б до ранку...