4. Я хочу сказати тобi дуже багато слiв

Братислав Либертус Новинки
"Я ХОЧУ СКАЗАТИ ТОБІ ДУЖЕ БАГАТО СЛІВ"
(верлібресе)

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Тобі, чиє ім'я - сердечком перед моїми очима.
Тобі, чиє ім'я - Життя, що тече по венах.
Я хочу сказати тобі дуже багато слів.

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Тобі, від кого чекаю повідомлення вКонтакті.
Тобі, про кого думки мої несвідомо.
І з ким хочу бути поруч - вірним другом.

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Тобі, кому не пишу наполегливо, і ти знаєш.
Тобі, кого не хочу помічати, і мовчу.
Тобі, про кого заборонив говорити всім друзям.

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Яких, напевно, і не варто говорити.
Не тому, що ти їх, можливо, не чекаєш, -
А тому, що не словами потрібно говорити про любов.

Я хочу сказати тобі дуже багато поглядів.
Таких, що кардіограмою повідомляться в тобі
І допоможуть дивитися в ту ж сторону, що і я.
І ти відчуєш найголовніше.

Я хочу сказати тобі дуже багато тепла.
Але ще більше хочу сказати тобі вчинків:
Мовчазних і яскравих, як очі люблячих, -
Так, щоб ця яскравість запалилася і в твоїх.

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Але не скажу тобі їх, - бо не час.
Буду мовчати, і робити вигляд, що їх в мені немає.
А ти - будь ласка, не помічай, як я кусаю губи.

Я хочу сказати тобі дуже багато слів.
Я хочу сказати тобі дуже багато.
Я хочу сказати тобі дуже.
Я хочу сказати тобі.

11.11.2012
Братіслав Лібертус Прозаїк

(до збірки есе "Я хочу сказати тобі")

-
Переклад з російської на українську виконав Братіслав Лібертус.
Дата перекладу: 20.09.2015
Оригінальна назва: "Я хочу сказать тебе очень много слов"
Пряме посилання на оригінал: http://www.proza.ru/2012/11/12/1360