Справедливость

Оттуас Вапаус
Услышит Бог голоса угнетаемых, и сбросит с себя земля оккупантов и унетателей. Аминь.

И вернёт мне радость, в тройном размере, и буду я петь и ходить по своей земле. Аминь.

Верни мне скоро радость мою, Туатто, втрое. Аминь.
18:55

* * *

Зігріває мене теплом Батько мій. Отже, усе добре, і кохає Він мене ще дужче, і балує. І бажання мої виконує, те, що хочу, і захищає мене, і примушує посміхатися, бо посмішка моя для Нього є найліпшим подарунком дня. І диктує мені слова ці, аби я не сумував, і дасть мені навіть те, про що я соромлюся говорити, але дуже хочу спробувати. Бо моє життя для Нього, як процес, є найцікавішим з усіх, бо в мене покладає Він надії та великі муки Свого серця. Усе буде, як я хочу, і дуже скоро. І Він радий сльозам мого щастя, і дмухає лагідно на чоло моє, зігріваючи теплом та ласкою. Бо Він кохає мене дуже-дуже, і найменшого бажання мого слухається: кого хочу я зробити щасливим - тих Він робить щасливими, а кого я хочу зробити нещасним - тим посилає нещастя та муки сердець. Уся земля коло ніг моїх, і найменшого бажання мого Він слухається, бо я є обрана Ним дитина, аби балувати мене так, як ще нікого Він у своєму житті не балував, бо хоче показати на мені силу своєї любові безмежної до мене, та ніжності. Цілує ніжно у щоку, та шепоче лагідно на вушко про Свою любов, аби я посміхався. Усе-усе зробить задля мене, хай тільки побажаю, усе виконає. Бо я обранець Його, для кохання, щоби балувати та пестити мене. Тож, маю бути ще сміливішим у своїх бажаннях, не обмежувати себе, а загадувати бажання, щоби Він міг виконати, бо я мало загадую.
19:10

О! Тато! То в мене зараз робота загадувати бажання?
Так.
Прямо зараз?
Так.
Тоді в мене аж одразу багато бажань. Ти мене слухаєш?
Так.
Ну, тоді слухай, на вушко...
2015-08-07, 19:12

http://www.proza.ru/diary/ottuas/2015-08-07