Углубл. 1-крат. молитвы Царице моя преблагая

Николай Москвитин
Царица моя преблагая, надеждо моя Бородице, Приятилище сирых и странных Утешительнице, скорбящих Утешение, обидимых Провительнице! Зриши мою беду, зриши мою скорбь, обиду мою веси, разреши ту яко волиши, яко не имамы иныя Помощи разве Тебе, ни иныя Предстательницы, ни благия утешительницы, токмо Тебе, о Богомати, яко да сохраниши меня и покрыеши во веки веков Аминь!

О Матерь, восседающая на троне и ниспосылающая людям высшую милость, о луч света в тьме беспросветной, о Дева Святая, Та, которая делает Своими оставшихся без роджителей и скитающихся по разным землям, Утешающая их, терпящих злое одевающая ризою пресвятой! Ты видишь глазами бедствие, терпимое мною, ты видишь глазами страдательное состояние, ты ведаешь моё уязвление от ближнего, соделай разрешённым его как будет по Твоей воле, яко не имею надежды получить иной помощи, кроме Тебя, иного предстательства, ниже полного благодати успокоения моего сердца кроме Тебя, о рождшая Христа, ибо Ты да соделаешь меня защищённым и да удостоишь покрова меня во все времена.  Аминь!