REM-losingmyreligion

Юрай Курай
 

"To lose one's religion" (сленг америк.) - уривається терпець.

( версія за мотивами)


О, життя більше.
Більше, ніж ти
Але не більше за мене.
Тому я зроблю все,
Щоб зник фаталь у твоїх очах.

О, я не сказав зайвого
Я тільки-но розпочав.
Ось я стою у куточку(сама скромність),
А ось я гріюся в променях слави.
Порушуючи свої моральні принципи,
Прагну не відставати від тебе.
А ти у гарній формі!

О, ні, я не сказав забагато.
Я не висловив і сотої частки того,
Що хотів би.

Здавалося, я чую твій сміх
Здавалося, я чую твій спів
Здавалося, ти даєш мені шанс

Прокидаючись кожного ранку
Я шепочу слова, які ти знаєш.
Годі підшукати кращі за них.

Намагаюся приглядати за тобою -
Їбанько їбаньком.
О, я не сказав зайвого,
Я тільки-но розпочав говорити

Замислися над цим
Замислися
Загадка проста -
Замислися...

Шанс, який ти мені надала,
Зробив з надлюдини придурка
І я зрозумів - навіщо.

А якщо всі мої фантазії -
Лише прикриття і спроба?
Спроба заплутати варту
І витягти тебе з коловорота Сансари?

Ось тепер я ляпнув зайве...)

Здається, ти посміхнулася.
Здається, я знову чую твою пісню -
Оту... ну, ти знаєш)

Для нас - вилетіти у трубу -
Не означає просрати можливість.
Навпаки! Ми ж...

А спочатку це була тільки мрія,
Пам'ятаєш?
Це була тільки мрія, мрія...)