Та з такОю РОЖею ХТО ж менЕ вiзьмЕ- хiбА що СМЕРть

Владимир Крыленко
                Та з такОю РОЖею -
                ХТО ж менЕ вiзьмЕ -
                Та хiбА що СМЕРТЬ -
                наЛЯКана в у СМЕРТЬ!?

Я iду по смОду
(ВИхлопи ж автО), -
по мIсту чи горОду
)а чи знАє хто?):
ВСЕ навкрУг пищIть:

ВiдРIЖу я бОроду,
стану ВIскi пить!
Знайду наречЕну я -
- Можна i вдовУ,
- Можна й обручЕную -
- Аней назову.
А ОНА ж СерьОжею -
Хай менЕ зовЕ,
 Да с такою рожею
Та з такОю рОжею -
ХТО ж менЕ вiзьмЕ
XiбА що полIцiя, -
Та скорIше в суд -
За такIї лIцiя -
Просто так беруть!

Дааа - дойшОв до рУчки!
Дааа, - тепЕр - ханА:
День пiслЯ полУчки, -
грошЕй - нi хрiнА!

Що сьогОднi -
П'Ятниця, а чи ще четвЕр? -
- П'Яниця я, п'Яниця -
ПропАв я тепЕр!
...............

НI - не стАну вIшатись -
ПiдУ крАще в двiр:
МОЖе вовк де збIшений -
РозiрвЕ, чи звiр...

Чи пiдУ на рIчку я -
ВОРскла, ДнiпрО, Дон:
ЗнайдУ чи порIчку я -
Жить - як ПосейдОн!?

А чи то - до МОРя -
ЗнайдУ ТАМ IЗIД:
БУду з НЕй без ГОРя -
"КлепАть" нереЇд!?

НI - не стАну вIшатись -
ПiдУ крАще в двiр:
Та навIщo ж вIшатись!? -
УтоплЮсь в сортIр!
................
АЛЕ ж - дописАвши - НЕ ЦЕ (дивИся НиЖче!) -
Генадiй Фeдорович Шпалiкoв -
тут же й повIсився - на ремешцI - на радiАторi...
ДУже менI - жаль!

   ****************

    А ОЦЕ - оригiнал - ПЕРеД СМЕРТний:
   
 Слова и музыка  Шпаликов Г.Ф.

Я иду по городу,
Мысль во мне свистит:
"Отпущу я бороду,
Перестану пить!
Заведу невесту я,
- Можно и вдову,
Можно и не местную,
Аней назову.
А Она Серёжею
Пусть меня зовёт,
Да с такою рожею
Кто ж меня возьмёт?
Разве что милиция
и скорее в суд -
За такие лица
Просто так берут..."

Дааа, дошёл до ручки!
Дааа, теперь - ханА -
День после получки,
Денег - ни хренА"

Что сегодня -
Пятница, или же четверг?
- Пьяница я, пьяница -
Пропащий человек...
..................
   ВIльний переклад:
      Криленко ВладIван: Донецьк; 29 липеня июля 2015-го -
              бойовОго больовОго:
              гармАти Б'ЮТЬ ВIД НАС - З Донецька
              (а НЕ ПО Донецьку!) - зПЛЗаРАНКу!

           По КОМу ж вонИ Б+ЮТЬ? -
           ДЕ ж вонИ ВОРога знайшлИ -
           ГерОї повстанцI?
           Та ПРОТи КОГо ж TI ГерОї повстанцI?
           Та i ЗА КОГо ж TI ГерОї повстанцI?
           Та ПРОТи КОГо ж TI ГерОї повстанцI?
           ЯК же НЕ СОРомно ВАМ - БИТи - по своЇм?