Отповедь Рудного Панька

Михаил Анохин
От сидимо ми з тобою Тарас, горілку п'ємо Параскины булки тискаем, а україна наша рідна мати від москалів страждає. Ти тільки погляньте на ринок?
- А що? Ну, подивився, так я вчора там був.
- А то дурна твоя башка не помітив як москалі все сало вкрали.
- Що ти кажеш! Ось мерзенні тварюки! Я говорив своїй Галі, щоб вона за москаля не ходила, так адже дурепа не послухала і того...
- Що?
- А того я кажу, що він її обрюхатил і тепер у мене онук на половину москаль!
- У, бачиш, яка ця ворог москаль! Дочок наших брюхатят, а потім онуків на полмоскаля приносять.
- І що робити будемо?
- Відома річ, скакати до поту до судорог у ногах, до дзвону у вухах і тоді він москаль відступить, здохне москаль від нашого скачучи!
- Як є здохне, Тарас. Давай по стопки горілки і твоя черга до Параски.
- Не Грицу, не можу вся моя душа налаштована на боротьбу з москалями.
- АТО!?
- Ось саме те і треба. Меркель з нами, так полячишки, та румуни, та французи, так ми сила Грицо. Найсильніша сила! Ось щось шаравары мені ноги плутають. Ти не скажеш Грицо де в мене права, а де ліва?
- Так адже Тарас зараз скажу, у тебе обидві ноги праві!
- Та як так?
- Та так Тарас, тому що ми українці завжди і у всьому праві. Ось і ноги у нас – всі праві і руки те ж. і правителі у нас праві.
Але тут в кімнату прийшла Параска і забрала горілку.
- П'єте, а чоловічу роботу хто за вас робити буде? Козел чи що?
- А що Параска під цапом побути...
Але Тарасу Параска дала кулаком у вухо, і той заспокоївся і навіть всхрапнул як сплакнув. А Гриця схопила за чуприну, сказавши: «За козла відповіси»