Справа була на Хрещатику т льки що

Михаил Анохин
Оповідь від Рудного Панька.

- Ти Панас мені тільки скажи, коли треба кукурікати?
- Скажи, скажи! Якби я знав коли, тоді б півня не тримав, а тільки нині треба кукурікати неодмінно! Маскали, чув до Києва підійшли, а хлопці наші чуби деруть, так хто ж їм скукарекает, що пора скакати настала? Без всебічного скока хіба москаля візьмеш?
- Ми Панас і прокукарекаем. І поскочем, так як раніше не скакали навіть на майдані.
- То-то я тобі і кажу весь світ з Обамою на нас дивляться, сподіваються.
- Так воно кажуть що Обамі того...
- Чого того, недолуга голова!
- Так того пістоль в задній прохід вставили.
- Брешут. Як є брешут! Сучі коти! Це ж хто Великої демократії самому Обамі таке може зробити? Ось що я тобі скажу, не слухай ти брехливых москалів, а слухай мене. Це Нулад можуть вставити в задній прохід, та не пістоль, а за їх звичаєм у них за океаном сношатся – хер, а що б Обамі? Цього не буде ніколи! Щоб мені галушкою вдавитися.
- Так Панас не пора кукурікати?
- Пора Грицо! Якраз та пора! І навскач!
Ку-ка-ре-ку! – пролунало над Дніпром, який рідкісний птах перелетить, а вже москальський літак і поготів не зможе.

ПЕРЕВОД М.АНОХИНА.
Дело было на Крещатике только что.
Сказ от Рудного Панька.
- Ты Панас мне только скажи, когда надо кукарекать?
- Скажи, скажи! Кабы я знал когда, тогда бы петуха не держал, а только нынче нужно кукарекать неприменно! Маскали, слышал к Киеву подошли, а хлопцы наши чубы дерут, так кто же им скукарекает, что пора скакать наступила? Без всемерного скока разве москаля возьмешь?
- Мы Панас и прокукарекаем. И поскочем, так как раньше не скакали даже на майдане.
- То-то я тебе и говорю весь мир с Обамой на нас смотрят, надеются.
- Так оно говорят что Обаме того…
- Чего того, непутевая голова!
- Да того пистоль в задний проход вставили.
- Брешут. Как есть брешут!  Сукины коты! Это ж кто Великой демократии самому Обаме такое сделать может? Вот  что я тебе скажу, не слушай ты брехливых москалей, а слушай меня. Это Нулад могут вставить в задний проход, да не пистоль, а по их обыкновению у них за океаном сношатся – хер, а что б Обаме? Этому не бывать никогда! Чтоб мне галушкой подавиться.
- Так Панас не пора ли кукарекать?
- Пора Грицо! Как раз и пора! И вскачь!
Ку-ка-ре-ку! – раздалось над Днепром, который редкая птица перелетит, а уж москальский самолет и подавно не сможет.