А ты не грусти, моя милая

Светлана Борщ
А ти не сумуй,
    о, моя наймиліша,
усе буде добре,
    себе бережи
і донечку нашу
    хорошу, рідненьку,
додай же здоров’я вам,
    Бог, і краси.

Нехай береже Бог
    усіх вас від лиха,
її заколише,
    утішить тебе,
а я за вас, рідні,
    молитимусь тихо,
молитимуся за усіх
    і себе.

Молитимусь також
    і за побратимів,
щоб вистоять нам
    у тяжкому бою,
молитимуся за
    усю Україну,
а ще за матусю
    стареньку мою.

Нехай усі будуть
    живі і здорові,
а я повернуся,
    так мусить й буде,
засни, найрідніша,
    пора на завдання,
берегти Вкраїну,
    кохання моє.

Берегти Вкраїну,
    а ще людей в селах,
нехай сплять без кулі,
    не летить снаряд,
лиш місяць засвітить
    так ясно, спокійно
і зорі на небі
    лише мерехтять!

Фотографія із інтернету.
1.06.2015.