Доки ти, доти я

Гала Козютинская
Ми з вами дихаємо зараз, кохаємо, живемо, завдяки ангелам, що боронять наші гніздечка.
У кожного є свій ангел-хранитель... Навіть не сумнівайтеся! У когось він живе на небі й деколи спускається на землю, у когось він живе в серці, у когось він ще не народився, до когось він приходить в сноведіннях, а у мене він зі зброєю зараз стоїть на передовій серед інших ангелів-хранителів, таких само молоденьких хлопчиків... І я навіть не знаю він з минулого, чи з майбутнього.. Не знаю де я зараз. Та це не має значення! Він є. Це найголовніше. Доки є він, доти є я.

Мій ангел, нехай крила твої обіймуть всю землю, нехай вони теплом своїм зігріють душі людей, що зневірилися й втратили останні промені сонця в собі. Нехай зброя в твоїх руках захистить мою маму від зброї сина іншої мами. Нехай сльози твої стануть ліками, а спогади про дім рідний - повітрям, що заповнить легені. Мій ангел, дихай.

Дихай, доки є я.

Запам'ятай, ми тримаємось один за одного своїми душами. Як тільки зникне один з нас, зникне і другий. Мені багато хто не вірить. Нехай. Головне, що я вірю в тебе, в твоє існування і в твою перемогу, а ти віриш в моє майбутнє. Нехай між нами сторіччя, роки, кілометри... Нехай.

Доки є ми, доти є життя.
Доки є ти, доти є я.


3.5.2015