Пожалку ш

Обнимающая Лиса
Ніколи не заводьте дітей, якщо не здатні їх виховати. Знаєте, коли бачиш, як мати волає на свою дитину - це боляче. Це дійсно боляче і страшно. Цей діалог.. 'Ти мене бісиш, сука. Ти мене дістала'. Що це? Навіщо? Навіщо ти народжувала? Вік? То й що, що тобі майже 40. Ти не здатна на материнські почуття.
 При тобі дитина помре як особистість. Вона завжди буде відчувати себе непотрібною, жалкою. Ніким.. І що з того, що ти приволокла її майже опівночі до караоке? Ти думаєш, ця маленька дівчинка стане вірити тобі більше? Ага, тримай кишеню ширше.
 Ти пам'ятаєш, що в неї ще перехідний вік? Вона ще спробує дати тобі здачі. Просто це буде пізніше. Вона ще покаже на що здатна. І тоді, саме тоді ти згадаєш все те, що казала їй. Увесь той біль і, нарешті, зрозумієш. А може і не зрозумієш. На жаль існують такі люди, котрих легше вбити, ніж пояснити, що існує ще щось крім власних бажань. А зараз..
 Зараз ти не розумієш, що їй 8 років, а в тобі ще 15 гасає. Що те, що твій чоловік співає тобі пісні - пафос, не більше. Це лише видимість для персоналу, що ти йому потрібна. Насправді - в нього кілька коханок, котрих він відвідує кожного вівторка та четверга, доки ти з подругами фарбуєш нігті і вихваляєшся 'в мене ідеальна сім'я. У мене все добре'.
 Ти просто сліпа і самовпевнена. Рано чи пізно ти пожалкуєш.