Канон Андрея Критского Ср. , Песнь 1

Алкора
СРЕДА ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Песнь 1.

Мой Помощник и Покровитель - Тот,
Кто явился  мне ко спасению,
Ты - мой Бог,  величает  Христа  мой род…
С юных лет грешил я - веселие

И беспечность часто рождали страсть,
Я погряз в своем нерадении,
Но не дай погибнуть душе - пропасть,
Удержи меня от падения!

Пред вратами ада меня спаси,
Не низринь во тьму невоздержанных,
ДАруй мне любви и побольше сил
Искупить все то, в чем  небрежен был.

Расточив богатство  свое в гульбе,
Был я чужд плодов благочестия,
Стал я нищ душой и Отца не вем,
И не жду  Второго пришествия.

Весь изъязвлен я и в рубцах от ран,
Словно жертва шайки разбойничьей,
Потому что в мыслях своих я Хам,
И левит, исполнившись  горечи,

Стороной пройдет и презрит меня.,
Лишь в Тебе найду  милосердие,
Воссиявший в славе, любовь Твоя
Мне надеждой стала, спасением.

Помоги, Мать Божия, чисто жить,
Осознав свои преступления .
Бог Отец, Тебе я хочу  служить -
Даруй слёзы мне умиления.

Оригинал (церковно-славянский):

Ирмос:
Помощник и Покровитель бысть мне во спасение, Сей мой Бог, и прославлю Его, Бог отца моего, и вознесу Его: славно бо прославися.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
От юности, Христе, заповеди Твоя преступих, всестрастно небрегий, унынием преидох житие. Темже зову Ти, Спасе: поне на конец спаси мя.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Повержена мя, Спасе, пред враты Твоими, поне на старость не отрини мене во ад тща, но прежде конца, яко Человеколюбец, даждь ми прегрешений оставление.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Богатство мое, Спасе, изнурив в блуде, пуст есмь плодов благочестивых, алчен же зову: Отче щедрот, предварив, Ты мя ущедри.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
В разбойники впадый аз есмь помышленьми моими, весь от них уязвихся ныне и исполнихся ран, но, Сам ми представ, Христе Спасе, исцели.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Священник, мя предвидев, мимо иде, и левит, видя в лютых нага, презре, но из Марии возсиявый Иисусе, Ты, представ, ущедри мя.
Преподобная мати Марие, моли Бога о нас.
Ты ми даждь светозарную благодать от Божественнаго свыше промышления избежати страстей омрачения и пети усердно Твоего, Марие, жития красная исправления.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Пресущная Тро;ице, во Еди;нице покланяемая, возьми бремя от мене тяжкое греховное и, яко благоутробна, даждь ми слезы умиления.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Продолжение см. http://www.proza.ru/2015/02/24/1739