Лист батьковi

Татьяна Раевская
  Здрастуй, мій милий татусю!

  Ось пишу тобі листа. Одна гарна тьотя сказала, що я маю обов'язково тобі написати. Ось і пишу... Татусю, я за тобою дуже скучив. Мені весь час говорять, що ти не приїдеш, а я не вірю. Та іграшка, що ти мені купив останнього разу, весь час зі мною. Він такий кумедний цей їжачок. Я з ним сплю. Він і зараз зі мною. Коли я боюся уколів, то тьотя в білому спочатку робить укол їжачку, а потім уже мені. І я терплю, бо мій їжачок не плаче, і я плакати не буду. Ось тільки мама весь час сумна, і я бачу в неї на очах сльози. Вона просить мене, щоб я почав говорити і хоч би раз посміхнувся. А я все чую і розумію, але говорити не хочу, в мене чогось не виходить. Але, тату, якщо ти повернешся, я зразу заговорю, ось побачиш! І в школу знову почну ходити, і навіть по дванадцять балів буду отримувати, ну може, не кожного дня, а хоч би раз на тиждень. Ти тільки повернися, тату! Я їм не вірю! Вони всі брешуть, що то ти там лежав у труні, коли грала та жахлива музика, і всі несли квіти. Чуєш, тату, я їм не вірю і не піду ні до якої могили! Вони мене обдурюють, бо я ж пам'ятаю, як ти мені подзвонив напередодні, як ти сміявся. Я ж тебе чув, тато! Приїзди скоріше. Я вчора бачив у вікно, як з автобуса виходили військові, а лікарі говорили, що це привезли бійців з оточення. От і ти скоро приїдеш! Я знаю.
Мені вже час закінчувати листа, бо мені вже треба йти. Цілую, тебе, татусю, і чекаю.
      Твій Максим.