Канон Андрея Критского Ср. , Песнь 2

Алкора
СРЕДА ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

из http://www.proza.ru/2015/02/24/638

Песнь 2.

Внемлите Небеса, как прославлять я буду
И возвещать в наш мир пришедшего Христа
Во плоти, наяву - всё это сродни чуду!....
Хоть образом  Твоим, я на земле не стал,

В невоздержаньях пал, подобным став Давиду,
Грехами осквернён, во мне покоя  нет,
Но верю - исцелишь, я вновь спасенным выйду
Воспеть любовь Творца, изведать  Сына  свет.

Себя я погубил - ушло благообразье,
Начальной красоты во мне не разглядеть,
Лежу перед Тобой нагим, покрытым грязью,
Стыдясь, что зло творил и сам приблизил смерть.

Не затвори навек Ты дверь передо мною:
Я каюсь, внемли мне и боль души прими,
Стенания услышь, в слезах себя омою…
Заступница, прошу, пред Сыном отмоли!

(Иный Ирмос:)
«Вы видите, Я - Бог, кто посылал вам манну
И воду из камней в пустыне источал.
Внимайте - и подам, взывайте - рядом встану,
Оставьте груз грехов - легка Моя печать»   

Кого взяла в пример: ЛамЕха или Каина,
Безумная душа? Ты погубляешь плоть,
Ни Енос, ни Енох, ни Сиф посылом тайным
Тебя не разожгли, как ждал того Господь.

Ты, грешная душа, держалась в отдаленье
От праведных отцов и ноевский ковчег
Отринула легко и предпочла забвенье…
Но верой и постом спасётся человек.

Владычица небес, Пречистая Мария,
Пристанище моё от всех житейских бед,
Я милости прошу, молитвами Твоими,
Спасет меня Господь, пусть мне прощенья нет…

Оригинал (церковно-славянский):

Ирмос:
Вонми, Небо, и возглаголю, и воспою Христа, от Девы плотию пришедшаго.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Поползохся, яко Давид, блудно и осквернихся, но омый и мене, Спасе, слезами.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Ни слез, ниже покаяния имам, ниже умиления. Сам ми сия, Спасе, яко Бог, даруй.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Погубих первозданную доброту и благолепие мое и ныне лежу наг и стыждуся.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Дверь Твою не затвори мне тогда, Господи, Господи, но отверзи ми сию, кающемуся Тебе.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Внуши воздыхания души моея и очию моею приими капли, Спасе, и спаси мя.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Человеколюбче, хотяй всем спастися, Ты воззови мя и приими, яко благ, кающагося.
Пресвятая Богородице, спаси нас.
Пречистая Богородице Дево, Едина Всепетая, моли прилежно, во еже спастися нам.
Иный Ирмо;с:
Видите, видите, яко Аз есмь Бог, манну одождивый и воду из камене источивый древле в пустыни людем Моим, десницею единою и крепостию Моею.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Видите, видите, яко Аз есмь Бог, внушай, душе моя, Господа вопиюща, и удалися прежняго греха, и бойся, яко неумытнаго и яко Судии и Бога.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Кому уподобилася еси, многогрешная душе? токмо первому Каину и Ламеху оному, каменовавшая тело злодействы и убившая ум безсловесными стремленьми.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Вся прежде закона претекши, о душе, Сифу не уподобилася еси, ни Еноса подражала еси, ни Еноха преложением, ни Ноя, но явилася еси убога праведных жизни.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Едина отверзла еси хляби гнева Бога Твоего, душе моя, и потопила еси всю, якоже землю, плоть, и деяния, и житие, и пребыла еси вне спасительнаго ковчега.
Преподобная мати Марие, моли Бога о нас.
Всем усердием и любовию притекла еси Христу, первый греха путь отвращши, и в пустынях непроходимых питающися, и Того чисте совершающи Божественныя заповеди.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Безначальная, Несозданная Тро;ице, Нераздельная Еди;нице, кающася мя приими, согрешивша спаси, Твое есмь создание, не презри, но пощади и избави огненнаго мя осуждения.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Пречистая Владычице, Богородительнице, Надеждо к Тебе притекающих и пристанище сущих в бури, Милостиваго и Создателя и Сына Твоего умилостиви и мне молитвами Твоими.

Продолжение см. http://www.proza.ru/2015/02/28/1070