Так хочется сказати..

Яковлев Владлен
Ах іноді так хочется сказати,
що сильний духом і не упадешь.
І що твоя країна найсильніша,
і серце мов наповнене без меж.

А ще,й не хочется брехати,
що слабкість поглотила сон.
І перемога вже не так реальна,
і побратимів вже далеко не мільйон.

Приумати не хочется й применшить,
як це усе насправді відбулось.
Але уже і схибити не можна,
бо ті герой для того і живеш.

Так,слабий я,і каятись не буду,
та строк оригінальних не повно.
Але не з тих щоб прибільшувати всюди,
я праведний,і це ти май ввиду.

Не придумав я собі винагороди,
не захищав від ворога сім'ю,
Але не прикрашаюся усюди,
учора у красивім інтерв'ю.

Нема в мене нарядів за плечима,
та я проти народа не іду.
Це не моя причина,
ненавидіти всю рідню.

Та пальцями нехай мене тикають,
я к цьому уже так привик...
І шлузування не попереджають.
Я є такий,і буду їм одвік!

Все було так,і було все нормально,
але ви знєте що?!
Продались ви,ще б пак оригінально,
продайте так і всю свою сім'ю!!